|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Fouten kunnen ook groot en klein zijn. |
|
En leuk!! Valt te bezien we er weet van heeft . ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Geen strafblad.. Ook nooit in aanraking geweest met politie... Zelfs nog nooit snoep gestolen van de Jamin.. Ben ik nou ongezond? |
|
quote: He metaalschaap, ken ik nog een beetje goeie dope van je kopen, voor wènag Maarruh -- ik heb geen strafblad.. In mijn woeste jaren weleens door Oom Agent meegenomen ivm brandstichting (nee, geen kerk..), ruitjes ingooien e.d. En sja, ook weleens op het bureau gezeten omdat ik een refo met mijn vriendjes lichtelijk mishandeld had Ik zat er vaker omdat mensen mij wat geflikt hadden, zo heeft een dom wijf mij eens getracht te wurgen omdat ik ruzie met haar zoontje had |
|
geen strafblad. Wel bijna 1 a 2 gehad omdat ik mijn pa ernstig heb mishandelt en ik heb eens stoer staan lantaarnpalen omschoppen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb alleen wat boetes gekregen. Fietsen zonder licht en wildplassen Tegen die boete voor het wildplassen heb ik bezwaar gemaakt. Er stonden twee spelfouten in, de straatnaam en de plaats waar het gebeurt was. Ik heb hem uiteindelijk niet hoeven betalen. Verder heb ik nog wel het een en ander geflikt, maar dat weet de politie niet [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-08-2002 21:41] |
|
quote:He dat moet je me even uitleggen .. wanmt dat was mij voor een andere boete waarbij een verkeerde straat stond vermeld niet gelukt... |
|
quote: Geen idee waarom het bij mij wel gelukt is. Misschien omdat er twee fouten instonden |
|
Op het matje geroepen voor : -De bevelen van de politie genegeerd en ze uitgekafferd -Een serieuze vechtpartij waarbij ik zwaar betrokken was dat is 't zowat... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
een bord van de catering van de uni, maar die breng ik nog terug ooit |
|
quote:Geloof je het zelf . |
|
nog niet 18, dus Oud Vuil. |
|
quote: ehm |
|
quote: 1 spelfout en ze mogen je niets meer doen, nooit dus. maar dat geldt natuurlijk alleen voor die ene overtreding... op deze manier zijn hier in nederland heel wat dealers en moordenaars vrijgekomen My madness, my sadness |
|
foei foei doen, nog geen 18 ---> geen strafblad Oud Vuil. |
|
Geen strafblad: wel bekeuringen voor: door het rode licht rijden voor het oversteken van een snelweg omdat er een plant groeide die ik meende nog nooit gezien te hebben ik heb me ook wel eens op het politiebureau moeten melden omdat ze dachten dat ik iets had uitgespookt. ik had het uiteraard niet gedaan. werd een welles-nietes gesprek tussen mij en de agent. na een tijdje stuurddddde hij me maar weg met de opmerking "nooit meer doen" terwijkl ik het echt niet had gedaan. |
|
quote: jammer dat ik al wel 18 ben dan. (maar ik vind tellen ook nog steeds heel moeilijk hoor ) |
|
quote: WHAAAAAAAAAAAAAAA, ik ben nu 33, was al een tijdje geleden ik doe nog wel eens iets foei, maar niet meer zo opvallend! Oud Vuil. |
|
quote: |
|
quote: telt jou tegen je bek schuppen ook? |
|
quote: en het ergste was dat ik de soort al wel eens had gezien. dat was dus een dure plant |
|
Ik heb geen strafblad, uiteraard. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Geen strafblad, maar wel een en ander uitgevreten... - 2 x brandstichting - 1 x iemand het ziekenhuis ingemept met een end hout - boetes voor rijden zonder licht - 1 x opgepakt in het buitenland voor graffiti - in mijn vroege jeugd wel eens wat vandalisme en kleine diefstalletjes |
|
Ik kom niet verder dan twee keer het jatten van een kerstboom uit een veldje, voor met de kerst.... nou . |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |