|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Refereerde ik ook helemaal niet naar, ik heb de wacken foto's bij onze review zojuist gezien en dan vind ik ze verdomde nice. En festivals hebben een selectieprocedure voor passen e.d., moet ji toch weten .. |
|
quote: Zou je denken, maar zo werkt dat jammer genoeg niet altijd. quote: Over dat review, wanneer online? Ik moet meer weten over selectieprocedure voor passen, ah een verwijzing naar je eerder gedane onterechte beschuldiging. Je zit vol verwijzingen vandaag, of niet? En nu niet weer gaan ontkennen, het is wel duidelijk en zeer zeker nog steeds onterecht. |
|
Zit jij dan niet bij Occultfest? Beetje para vandaag? |
|
quote: Nee, mensenkennis. |
|
Hmm nha ja .. whatever floats your boat ... |
|
Right.. Nou, wanneer is dat review online dan? |
|
Als ie online is ... dat zul je vanzelf wel zien |
|
quote: Je meeeeeeent het.. Ik hoop dat er weer zo'n leuk stukje in staat over extreem uitgedoste mensen, net zoals bij het stukje van Stonehenge. |
|
quote: Ik zal het er speciaal voor jou inzetten, ok? Ben je nu klaar met zaniken? |
|
Uiterst vermakelijk! Ik zie dat er mensen zijn die niet zo goed hebben gegeten vanavond? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dr Oetker is een ondergewaardeerd wetenschapper |
|
quote: Nee, nu wil ik foto's van jou zien.. met je hondje en in je nieuwe bikini aan het bloemendaalse strand. quote: Vrouw, hoofdpijn.. je kent het wel |
|
Humor |
|
quote: Nu je op de Muur mag komen zou je moeten weten dat je nu gewoon aan het HAPPEN bent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:We hebben een kenner in huis |
|
quote: Nee echt? Damn man, je hebt het tegen een forum addict! Happen is op z'n tijd best leuk, zoals vandaag.. zowel op de muur, metalfan en op zm. Ik ben goed bezig! |
|
Misschien gewoon eens niet op dingen reageren die niet op jou gericht zijn, zal je vast veel schelen! |
|
quote: Ja maar dat is niet leuk. |
|
Hee, haha terwijl ik in de tussentijd de foto's van summerdarkness bekijk kom ik deze tegen... |
|
GEIL! Met dank aan Liesbeth. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
On topic graag |
|
Deze siert me echter beter: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja grappig, toch nog best bekende koppen tussen die foto's. Oja ontopic Wacken 2006, deel line up al bekend maar te lui om het op te zoeken. Zijn er hier al mensen die daar hun kaartje alweer voor gekocht hebben? |
|
Ah met de camera.. Vond die graspopmuurfoto anders ook wel charmant, die met die ton |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |