![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euy! Laat dat! ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Onze plannen waren ook steeds anders. We zijn op het laatste moment met de trein gegaan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Hehe...ik citeerde slechts, maar jij voelt je dus aangesproken ![]() quote: Joh ![]() Overleggen is absoluut altijd een optie! ![]() ![]() ![]() quote: Ik heb het niet gezien; wat was er zo goed aan die podiumpresentatie dan, want met hun muziek hebben ze toch flink wat goed te maken? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 12:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wat een modderzooi! Toch een leuke eerste keer voor mij. Hoogtepunten: Candlemass, Count Raven (was lekker rustig daar ![]() ![]() |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: recensie is prima uitgedost. ![]() |
|
quote: Ja en ik nu ook ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: I know! *legt verrekijker aan de kant* ![]() |
|
quote: Gvd 20 jaar geleden!! De shows van Candlemass (met Messiah), Bloodbath (met Åkerfeldt goed bij stem) en Primordial (omdat het de eerste keer voor mij was) blijven wel iconisch. Daarna nooit meer geweest natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 04-08-2025 12:31] ![]() |
|
Candlemass met Messiah en Bloodbath staat me ook nog bij. Gorefest die net weer bij elkaar waren speelden ook enorm goed toen, laatste keer Sentenced was ok en Dissection viel behoorlijk tegen. Jaar erna nog geweest om Emperor te zien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Haha ja Dissection kende ik toen nog helemaal niet en dus ook niet gezien. Kwam jaren later pas achter dat ze er toen ook speelde. Had ik graag willen zien, ondanks dat het tegen viel. ![]() |
|
quote: Ssst. Volgens mij was ik er dat jaar niet bij vanwege financiële problemen (iets met partneralimentatie en zo). Achteraf was ik daar gezien de weersomstandigheden ook niet zo heel erg rouwig om. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Gorefest... Nooit live gezien, maar wat een overschatte band was dat, zeg... Jan-Chris de Knoeier, of hij ook heet. No dogs, no masters. ![]() |
|
False is m.i. één van de betere death metal platen. Als je die niet (goed) kent, zeker een kans geven. Bruut en catchy. En erg goede liveband. JC blies in interviews vaak wat hoog van de toren, maar erg goeie frontman hoor. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
De Koeijer geloof ik. En Boudewijn Bonenbakker zat er ook in. Gorefest is voor mij vooral nostalgie en daarvan af gezien vond ik het altijd wel vrij goed. In die vroege jaren '90 was er nog niet zoveel muziek of muziek waar je toegang tot had, en alles wat je dan maar kon krijgen wat metal was dat draaide je dan. Dat veranderde toen Napster kwam, toen kon je selectief gaan worden. On topic: Ik was er ook bij in 2005. Modderpoel, van de bands kan ik me niet veel herinneren. Ik heb Wacken jaarlijks aangedaan 2003-2011. Winter is coming ![]() |
|
quote:Pr3t om "de Knoeier"... (': Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Het is even geleden, maar ik heb het geprobeerd. Als metalmannetje in Enschede kwam natuurlijk alle (oude) death voorbij. Destijds dan. Ik trek vooral zijn stem niet (z'n persona ook niet, maar dat is wat minder relevant). Terwijl de muziek goed te doen is. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Die verhaspeling kende je toch al wel, hoop ik? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Voor mij is het geen nostalgie, luisterde het minstens 10 jaar na dato. Nu False opgezet (schuld van Sater), vooralsnog stiekem toch wel wat vetter dan ik dacht (qua het instrumentale gedeelte). No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Nee, als iemand gehinderd door smaak zit Gorefest niet in mijn bubbel. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nee, ja... De conclusie is toch, zoals zo vaak: gewoon Bolt Thrower luisteren. edit: toegegeven, muzikaal gebeurt er zeker meer. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-08-2025 14:11] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik snap wat je bedoelt, maar het is niet per se nodig om bewust die tijd meegemaakt te hebben toch? Als ik - ik noem maar een voorbeeld - beelden zie van Gorefest op Dynamo 93 (Eindhoven Insanity) ervaar ik toch iets wat ik als nostalgie zou omschrijven, ondanks dat ik toen 7 jaar oud was en alleen BZN kende. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Met je Van Traanstaal. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja, inderdaad, het inleven in oude tijden kan natuurlijk. En dat heeft ook wat; de context van tijd en plaats doet iets voor de beleving. Al kan dat uiteindelijk niet de doorslag geven, heeft het betekenis. Bedoelde alleen dat ik niet de ervaring had dat het net uitkwam en er verder niet zoveel (death) metal als later was. Dus niet de persoonlijke nostalgie in de zin van jeugdherinneringen. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |