IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2005 (deel 2) Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-08-2005 14:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoe zijn jullie daarheen gegaan.

Ik had vanwege het feit dat Silvia alsnog met iemand anders mee reed 3 lege plekken in de auto. Volgend jaar even overleggen maar?

Voor mij was het absolute hoogtepunt Bloodbath.

Verder een, meer dankzij de presentatie dan door de muziek verdiende, verpletterende indruk van Dragonforce.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-08-2005 15:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2005 13:51 schreef Mutilator het volgende:
Eej Marcel ik zie dat je toch je weg naar het Zware mongolen forum hebt gevonden

Euy! Laat dat!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-08-2005 15:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 augustus 2005 14:26 schreef XXL het volgende:

Ik had vanwege het feit dat Silvia alsnog met iemand anders mee reed 3 lege plekken in de auto. Volgend jaar even overleggen maar?

Verder een, meer dankzij de presentatie dan door de muziek verdiende, verpletterende indruk van Dragonforce.

Onze plannen waren ook steeds anders. We zijn op het laatste moment met de trein gegaan.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2005 12:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2005 15:13 schreef AngelOfDeath het volgende:
Euy! Laat dat!

Hehe...ik citeerde slechts, maar jij voelt je dus aangesproken

quote:
Op 17 augustus 2005 14:26 schreef XXL het volgende:

Joh dat was wel erg comfortabel geweest, hoewel we ons in de trein prima vermaakt hebben. We zouden eerst ook met de auto gaan, maar dat ging allemaal niet door.
Overleggen is absoluut altijd een optie!

quote:

Ik heb het niet gezien; wat was er zo goed aan die podiumpresentatie dan, want met hun muziek hebben ze toch flink wat goed te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 12:03]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-08-2005 21:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een modderzooi! Toch een leuke eerste keer voor mij. Hoogtepunten: Candlemass, Count Raven (was lekker rustig daar ), Bloodbath en ook Primordial. Wat een geweldig intens optreden was dat zeg!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

AngelOfDeath
Posted 21-08-2005 23:40 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Modder en goede bands:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4729.html

Review online!!!!!!!!!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 23:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:40 schreef AngelOfDeath het volgende:
Modder en goede bands:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4729.html

Review online!!!!!!!!!

recensie is prima uitgedost.

AngelOfDeath
Posted 21-08-2005 23:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:41 schreef MindlessMayo het volgende:
recensie is prima uitgedost.

Ja en ik nu ook

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 23:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:42 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja en ik nu ook

I know!
*legt verrekijker aan de kant*

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com