|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euy! Laat dat! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Onze plannen waren ook steeds anders. We zijn op het laatste moment met de trein gegaan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hehe...ik citeerde slechts, maar jij voelt je dus aangesproken quote: Joh dat was wel erg comfortabel geweest, hoewel we ons in de trein prima vermaakt hebben. We zouden eerst ook met de auto gaan, maar dat ging allemaal niet door. Overleggen is absoluut altijd een optie! quote: Ik heb het niet gezien; wat was er zo goed aan die podiumpresentatie dan, want met hun muziek hebben ze toch flink wat goed te maken? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 12:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat een modderzooi! Toch een leuke eerste keer voor mij. Hoogtepunten: Candlemass, Count Raven (was lekker rustig daar ), Bloodbath en ook Primordial. Wat een geweldig intens optreden was dat zeg! |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: recensie is prima uitgedost. |
|
quote: Ja en ik nu ook "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: I know! *legt verrekijker aan de kant* |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |