IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Wacken Open Air 2005 (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-08-2005 14:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoe zijn jullie daarheen gegaan.

Ik had vanwege het feit dat Silvia alsnog met iemand anders mee reed 3 lege plekken in de auto. Volgend jaar even overleggen maar?

Voor mij was het absolute hoogtepunt Bloodbath.

Verder een, meer dankzij de presentatie dan door de muziek verdiende, verpletterende indruk van Dragonforce.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-08-2005 15:13 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2005 13:51 schreef Mutilator het volgende:
Eej Marcel ik zie dat je toch je weg naar het Zware mongolen forum hebt gevonden

Euy! Laat dat!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-08-2005 15:36 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 augustus 2005 14:26 schreef XXL het volgende:

Ik had vanwege het feit dat Silvia alsnog met iemand anders mee reed 3 lege plekken in de auto. Volgend jaar even overleggen maar?

Verder een, meer dankzij de presentatie dan door de muziek verdiende, verpletterende indruk van Dragonforce.

Onze plannen waren ook steeds anders. We zijn op het laatste moment met de trein gegaan.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2005 12:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 augustus 2005 15:13 schreef AngelOfDeath het volgende:
Euy! Laat dat!

Hehe...ik citeerde slechts, maar jij voelt je dus aangesproken

quote:
Op 17 augustus 2005 14:26 schreef XXL het volgende:

Joh dat was wel erg comfortabel geweest, hoewel we ons in de trein prima vermaakt hebben. We zouden eerst ook met de auto gaan, maar dat ging allemaal niet door.
Overleggen is absoluut altijd een optie!

quote:

Ik heb het niet gezien; wat was er zo goed aan die podiumpresentatie dan, want met hun muziek hebben ze toch flink wat goed te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2005 12:03]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-08-2005 21:38 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een modderzooi! Toch een leuke eerste keer voor mij. Hoogtepunten: Candlemass, Count Raven (was lekker rustig daar ), Bloodbath en ook Primordial. Wat een geweldig intens optreden was dat zeg!

last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

AngelOfDeath
Posted 21-08-2005 23:40 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Modder en goede bands:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4729.html

Review online!!!!!!!!!

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 23:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:40 schreef AngelOfDeath het volgende:
Modder en goede bands:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/4729.html

Review online!!!!!!!!!

recensie is prima uitgedost.

AngelOfDeath
Posted 21-08-2005 23:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:41 schreef MindlessMayo het volgende:
recensie is prima uitgedost.

Ja en ik nu ook

MMayo
Usericon van MMayo
Posted 21-08-2005 23:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 23:42 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ja en ik nu ook

I know!
*legt verrekijker aan de kant*

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-08-2025 12:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2005 21:38 schreef Mark Z het volgende:
Wat een modderzooi! Toch een leuke eerste keer voor mij. Hoogtepunten: Candlemass, Count Raven (was lekker rustig daar ), Bloodbath en ook Primordial. Wat een geweldig intens optreden was dat zeg!

Gvd 20 jaar geleden!!

De shows van Candlemass (met Messiah), Bloodbath (met Åkerfeldt goed bij stem) en Primordial (omdat het de eerste keer voor mij was) blijven wel iconisch.

Daarna nooit meer geweest natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 04-08-2025 12:31]

last.fm | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-08-2025 12:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Candlemass met Messiah en Bloodbath staat me ook nog bij. Gorefest die net weer bij elkaar waren speelden ook enorm goed toen, laatste keer Sentenced was ok en Dissection viel behoorlijk tegen. Jaar erna nog geweest om Emperor te zien.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-08-2025 13:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Haha ja Dissection kende ik toen nog helemaal niet en dus ook niet gezien. Kwam jaren later pas achter dat ze er toen ook speelde. Had ik graag willen zien, ondanks dat het tegen viel.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-08-2025 13:32 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 augustus 2025 12:30 schreef Mark Z het volgende:
Gvd 20 jaar geleden!!

Ssst.

Volgens mij was ik er dat jaar niet bij vanwege financiële problemen (iets met partneralimentatie en zo). Achteraf was ik daar gezien de weersomstandigheden ook niet zo heel erg rouwig om.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-08-2025 13:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gorefest... Nooit live gezien, maar wat een overschatte band was dat, zeg... Jan-Chris de Knoeier, of hij ook heet.

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-08-2025 13:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

False is m.i. één van de betere death metal platen. Als je die niet (goed) kent, zeker een kans geven. Bruut en catchy. En erg goede liveband. JC blies in interviews vaak wat hoog van de toren, maar erg goeie frontman hoor.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 04-08-2025 13:42 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

De Koeijer geloof ik. En Boudewijn Bonenbakker zat er ook in.

Gorefest is voor mij vooral nostalgie en daarvan af gezien vond ik het altijd wel vrij goed.

In die vroege jaren '90 was er nog niet zoveel muziek of muziek waar je toegang tot had, en alles wat je dan maar kon krijgen wat metal was dat draaide je dan.
Dat veranderde toen Napster kwam, toen kon je selectief gaan worden.

On topic: Ik was er ook bij in 2005. Modderpoel, van de bands kan ik me niet veel herinneren. Ik heb Wacken jaarlijks aangedaan 2003-2011.

Winter is coming

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 04-08-2025 13:51 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 4 augustus 2025 13:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gorefest... Nooit live gezien, maar wat een overschatte band was dat, zeg... Jan-Chris de Knoeier, of hij ook heet.
Pr3t om "de Knoeier"... (':

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 13:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 13:41 schreef Sater het volgende:
False is m.i. één van de betere death metal platen. Als je die niet (goed) kent, zeker een kans geven. Bruut en catchy. En erg goede liveband. JC blies in interviews vaak wat hoog van de toren, maar erg goeie frontman hoor.

Het is even geleden, maar ik heb het geprobeerd. Als metalmannetje in Enschede kwam natuurlijk alle (oude) death voorbij. Destijds dan.

Ik trek vooral zijn stem niet (z'n persona ook niet, maar dat is wat minder relevant). Terwijl de muziek goed te doen is.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 13:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 13:51 schreef KwelgeestIV het volgende:
Pr3t om "de Knoeier"... (':

Die verhaspeling kende je toch al wel, hoop ik?

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 13:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 13:42 schreef Freduk het volgende:
De Koeijer geloof ik. En Boudewijn Bonenbakker zat er ook in.

Gorefest is voor mij vooral nostalgie en daarvan af gezien vond ik het altijd wel vrij goed.

In die vroege jaren '90 was er nog niet zoveel muziek of muziek waar je toegang tot had, en alles wat je dan maar kon krijgen wat metal was dat draaide je dan.
Dat veranderde toen Napster kwam, toen kon je selectief gaan worden.

On topic: Ik was er ook bij in 2005. Modderpoel, van de bands kan ik me niet veel herinneren. Ik heb Wacken jaarlijks aangedaan 2003-2011.

Voor mij is het geen nostalgie, luisterde het minstens 10 jaar na dato.

Nu False opgezet (schuld van Sater), vooralsnog stiekem toch wel wat vetter dan ik dacht (qua het instrumentale gedeelte).

No dogs, no masters.

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 04-08-2025 14:00 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 4 augustus 2025 13:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die verhaspeling kende je toch al wel, hoop ik?
Nee, als iemand gehinderd door smaak zit Gorefest niet in mijn bubbel.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 14:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 13:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Nu False opgezet (schuld van Sater), vooralsnog stiekem toch wel wat vetter dan ik dacht (qua het instrumentale gedeelte).

Nee, ja... De conclusie is toch, zoals zo vaak: gewoon Bolt Thrower luisteren.

edit: toegegeven, muzikaal gebeurt er zeker meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-08-2025 14:11]

No dogs, no masters.

Sater
Usericon van Sater
Posted 04-08-2025 14:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 13:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Ik snap wat je bedoelt, maar het is niet per se nodig om bewust die tijd meegemaakt te hebben toch? Als ik - ik noem maar een voorbeeld - beelden zie van Gorefest op Dynamo 93 (Eindhoven Insanity) ervaar ik toch iets wat ik als nostalgie zou omschrijven, ondanks dat ik toen 7 jaar oud was en alleen BZN kende.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 14:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 14:00 schreef KwelgeestIV het volgende:
Nee, als iemand gehinderd door smaak zit Gorefest niet in mijn bubbel.

Met je Van Traanstaal.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 04-08-2025 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2025 14:05 schreef Sater het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar het is niet per se nodig om bewust die tijd meegemaakt te hebben toch? Als ik - ik noem maar een voorbeeld - beelden zie van Gorefest op Dynamo 93 (Eindhoven Insanity) ervaar ik toch iets wat ik als nostalgie zou omschrijven, ondanks dat ik toen 7 jaar oud was en alleen BZN kende.

Ja, inderdaad, het inleven in oude tijden kan natuurlijk. En dat heeft ook wat; de context van tijd en plaats doet iets voor de beleving. Al kan dat uiteindelijk niet de doorslag geven, heeft het betekenis.

Bedoelde alleen dat ik niet de ervaring had dat het net uitkwam en er verder niet zoveel (death) metal als later was. Dus niet de persoonlijke nostalgie in de zin van jeugdherinneringen.

No dogs, no masters.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com