|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
temnozor abyssic hate |
|
quote: temnozor is toch russische folk/pagan/black metal ofzoiets? genoeg topics over op scholieren forum No meat is sweater |
|
Bon Jovi |
|
Lekker heldere topictitel. |
|
quote: idd, en ook eruug bruut ja die topics komen van mij daaro :D |
|
quote:YES dat is dus echt een vet brute band! |
|
quote: dat is juist om interesse op te wekken,wel een goed systeem toch? No meat is sweater |
|
quote: Nee, dat is geen goed systeem. Een topictitel moet een lezer duidelijke info verstrekken waar het over gaat. Dat had ie niet, dus heb ik hem aangepast. Maar om te antwoorden op je vraag : Ik vind DEVOURMENT wel een snelle, harde, en bruute band. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 17-12-2001 21:51] Heads I win, tails you lose |
|
quote: jij hebt niet echt verstand van zaken merk ik wel No meat is sweater |
|
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Fuckin'fuckin'fuck -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- =- =- =- =- =- TOPIC TITLE: "Wat is volgens jullie" quote: Met deze topic-title speelt INFAUSTUS op een zeer smerige manier in op de nieuwschierigheid van de gemiddelde mens. Velen zullen totaal geen behoefte hebben te reageren op dit topic, maar dat zien ze pas NA het geopend te hebben. IEDEREEN moet namelijk weer perse weten wat Infaustus gaat vragen (na 'Wat is volgens jullie'). Ik geef toe, ook ikzelf heb dit topic geopend, wel wetende dat het een voor mij oninteressant topic zou kunnen zijn. Maar toch.. ook al ben je nog zo berekenend en bereid je je altijd overal op voor. Je weet simpelweg niet WAAROM iemand zo'n topictitel neemt. Wil hij/zij gewoon dat iedereen zijn bericht leest, over de ruggen van alle mensen met weinig tijd die vaak betere dingen te doen hebben dan alle topics met rare titels openen? Of is het puur een combinatie van onwetendheid en onnadenkendheid die ertoe leidt dat er niet meer en duidelijkere info over het onderwerp in de titel staat? (en Is het eigenlijk wel True wat hiergebeurt?) Anyway.. er zullen altijd mensen zijn die ondanks zo'n titel toch gaan posten, wat uiteindelijk vaak tot interessante discussies gaat leiden.. Dus MOET ik er (uit interessantediscussieleesdrang) wel weer heen gaan.. Oproep aan IEDEREEN dus: REAGEER NIET MEER OP TOPICS WAARVAN DE NAAM ONDUIDELIJK IS =- -= -= -= -= -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- PUNT END PUNT fuckin' END =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= |
|
Hmm.. toen ik mijn tyrannie begon was er nog niets aangepast .. wist niet eens dat het kon |
|
quote: maar je hebt wel gelijk. digibeten |
|
quote: hahahahahahaha No meat is sweater |
|
dit is allemaal niet relevant.... wat is nou bijvoorbeeld de viesste band ter wereld? lugubrum? of de koudste? darkthrone? |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHahaHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH |
|
Zyklon |
|
quote: de viesste is denk ik normaal en de koudste? Korry konings komt aardig in de buurt,of is dat geen band? No meat is sweater |
|
--> Onzin |
|
Normaal is ook gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die rossen al die death metal zooi er zo uit!!! brekk'n en angoan!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, naar onzin. En ik denk niet dat het echt belangrijk hoe bruut en snel een band is. Da's alleen maar voor lui die "iets moeten horen zodat het niet stil is". Net als die tranceklojo's... En als je dan een brute, snelle, harde band tegen mag komen waar de bruutheid niet ten koste gaat van de diepgang... nou ja, gefeliciteerd. Heb het hier trouwens hoofdzakelijk over deathmetal. En NEE, ik ben niet anti-deathmetal als jullie dit mochten denken. Zit nu toch ook naar Queen te luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 17-12-2001 22:15] |
|
de Snelste, Hardste, Bruutste band ter wereld is SLAYERRRR!!! |
|
Heb het hier trouwens hoofdzakelijk over deathmetal. En NEE, ik ben niet anti-deathmetal als jullie dit mochten denken. Zit nu toch ook naar Queen te luisteren... --------------------------------------------- 'Who wants to live forever' als deathmetal nummer? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 22:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het snelste menselijke nummer (geen computer dus) lijkt mij SATYRICON - INRI @ 251 BPM (SARCOFAGO) hard en bruut zal je eerst moeten definieren. |
|
quote: met C Barnes on vox!! Suck my piss |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |