IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : wat is volgens jullie de snelste ,hardste ,bruutste band ter wereld Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 21:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

de snelste ,hardste ,bruutste band ter wereld

(kmoet namelijk me collectie mp3's ff uitbreiden)

[Edit : Omdat de topictitel niet erg duidelijk was heb ik hem aangepast.]

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 17-12-2001 21:47]

No meat is sweater

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 21:32 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

temnozor
abyssic hate

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 21:38 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:32 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
temnozor
abyssic hate

temnozor is toch russische folk/pagan/black metal ofzoiets? genoeg topics over op scholieren forum

No meat is sweater

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 21:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Bon Jovi

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 17-12-2001 21:39 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Lekker heldere topictitel.

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 21:40 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:38 schreef Infaustus het volgende:
temnozor is toch russische folk/pagan/black metal ofzoiets? genoeg topics over op scholieren forum

idd, en ook eruug bruut

ja die topics komen van mij daaro :D

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 21:40 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 december 2001 21:39 schreef elessar het volgende:
YES dat is dus echt een vet brute band!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 21:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:39 schreef elessar het volgende:

dat is juist om interesse op te wekken,wel een goed systeem toch?

No meat is sweater

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 17-12-2001 21:49 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:46 schreef Infaustus het volgende:
dat is juist om interesse op te wekken,wel een goed systeem toch?

Nee, dat is geen goed systeem.
Een topictitel moet een lezer duidelijke info verstrekken waar het over gaat.
Dat had ie niet, dus heb ik hem aangepast.

Maar om te antwoorden op je vraag :

Ik vind DEVOURMENT wel een snelle, harde, en bruute band.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 17-12-2001 21:51]

Heads I win, tails you lose

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 21:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:49 schreef Hirogen het volgende:
Nee, dat is geen goed systeem.
Een topictitel moet een lezer duidelijke info vertrekkenwaar het over gaat.
Dat had ie niet, dus heb ik hem aangepast.

jij hebt niet echt verstand van zaken merk ik wel

No meat is sweater

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 21:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Fuckin'fuckin'fuck
=-
=-
=-
=-
=-

TOPIC TITLE: "Wat is volgens jullie"

quote:
Op 17 december 2001 21:25 schreef Infaustus het volgende:
de snelste ,hardste ,bruutste band ter wereld

(kmoet namelijk me collectie mp3's ff uitbreiden

Met deze topic-title speelt INFAUSTUS op een zeer smerige manier in op de nieuwschierigheid van de gemiddelde mens. Velen zullen totaal geen behoefte hebben te reageren op dit topic, maar dat zien ze pas NA het geopend te hebben. IEDEREEN moet namelijk weer perse weten wat Infaustus gaat vragen (na 'Wat is volgens jullie').

Ik geef toe, ook ikzelf heb dit topic geopend, wel wetende dat het een voor mij oninteressant topic zou kunnen zijn. Maar toch.. ook al ben je nog zo berekenend en bereid je je altijd overal op voor. Je weet simpelweg niet WAAROM iemand zo'n topictitel neemt.

Wil hij/zij gewoon dat iedereen zijn bericht leest, over de ruggen van alle mensen met weinig tijd die vaak betere dingen te doen hebben dan alle topics met rare titels openen?
Of is het puur een combinatie van onwetendheid en onnadenkendheid die ertoe leidt dat er niet meer en duidelijkere info over het onderwerp in de titel staat?
(en Is het eigenlijk wel True wat hiergebeurt?)

Anyway.. er zullen altijd mensen zijn die ondanks zo'n titel toch gaan posten, wat uiteindelijk vaak tot interessante discussies gaat leiden.. Dus MOET ik er (uit interessantediscussieleesdrang) wel weer heen gaan..

Oproep aan IEDEREEN dus: REAGEER NIET MEER OP TOPICS WAARVAN DE NAAM ONDUIDELIJK IS

=-
-=
-=
-=
-=
PUNT END PUNT fuckin' END
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 21:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. toen ik mijn tyrannie begon was er nog niets aangepast .. wist niet eens dat het kon

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 17-12-2001 21:59 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 17 december 2001 21:58 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm.. toen ik mijn tyrannie begon was er nog niets aangepast .. wist niet eens dat het kon

maar je hebt wel gelijk. digibeten

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 22:00 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:56 schreef Valorian666 het volgende:
Fuckin'fuckin'fuck
=-
=-
=-
=-
=-

TOPIC TITLE: "Wat is volgens jullie"

Met deze topic-title speelt INFAUSTUS op een zeer smerige manier in op de nieuwschierigheid van de gemiddelde mens. Velen zullen totaal geen behoefte hebben te reageren op dit topic, maar dat zien ze pas NA het geopend te hebben. IEDEREEN moet namelijk weer perse weten wat Infaustus gaat vragen (na 'Wat is volgens jullie').

Ik geef toe, ook ikzelf heb dit topic geopend, wel wetende dat het een voor mij oninteressant topic zou kunnen zijn. Maar toch.. ook al ben je nog zo berekenend en bereid je je altijd overal op voor. Je weet simpelweg niet WAAROM iemand zo'n topictitel neemt.

Wil hij/zij gewoon dat iedereen zijn bericht leest, over de ruggen van alle mensen met weinig tijd die vaak betere dingen te doen hebben dan alle topics met rare titels openen?
Of is het puur een combinatie van onwetendheid en onnadenkendheid die ertoe leidt dat er niet meer en duidelijkere info over het onderwerp in de titel staat?
(en Is het eigenlijk wel True wat hiergebeurt?)

Anyway.. er zullen altijd mensen zijn die ondanks zo'n titel toch gaan posten, wat uiteindelijk vaak tot interessante discussies gaat leiden.. Dus MOET ik er (uit interessantediscussieleesdrang) wel weer heen gaan..

Oproep aan IEDEREEN dus: REAGEER NIET MEER OP TOPICS WAARVAN DE NAAM ONDUIDELIJK IS

=-
-=
-=
-=
-=
PUNT END PUNT fuckin' END
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

hahahahahahaha

No meat is sweater

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-12-2001 22:00 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

dit is allemaal niet relevant....

wat is nou bijvoorbeeld de viesste band ter wereld? lugubrum?

of de koudste? darkthrone?

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-12-2001 22:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:58 schreef Valorian666 het volgende:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHahaHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-12-2001 22:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Zyklon

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 22:03 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 22:00 schreef schaambaard het volgende:
dit is allemaal niet relevant....

wat is nou bijvoorbeeld de viesste band ter wereld? lugubrum?

of de koudste? darkthrone?

de viesste is denk ik normaal

en de koudste? Korry konings komt aardig in de buurt,of is dat geen band?

No meat is sweater

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 17-12-2001 22:05 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

--> Onzin

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-12-2001 22:11 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

Normaal is ook gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die rossen al die death metal zooi er zo uit!!! brekk'n en angoan!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2001 22:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 december 2001 22:05 schreef elessar het volgende:
--> Onzin

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 22:14 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja, naar onzin. En ik denk niet dat het echt belangrijk hoe bruut en snel een band is. Da's alleen maar voor lui die "iets moeten horen zodat het niet stil is". Net als die tranceklojo's...

En als je dan een brute, snelle, harde band tegen mag komen waar de bruutheid niet ten koste gaat van de diepgang... nou ja, gefeliciteerd.

Heb het hier trouwens hoofdzakelijk over deathmetal. En NEE, ik ben niet anti-deathmetal als jullie dit mochten denken. Zit nu toch ook naar Queen te luisteren...

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 17-12-2001 22:15]

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 17-12-2001 22:15 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

de Snelste, Hardste, Bruutste band ter wereld is SLAYERRRR!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-12-2001 22:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heb het hier trouwens hoofdzakelijk over deathmetal. En NEE, ik ben niet anti-deathmetal als jullie dit mochten denken. Zit nu toch ook naar Queen te luisteren...
---------------------------------------------
'Who wants to live forever' als deathmetal nummer?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2001 22:17]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 17-12-2001 22:17 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

het snelste menselijke nummer (geen computer dus) lijkt mij

SATYRICON - INRI @ 251 BPM (SARCOFAGO)

hard en bruut zal je eerst moeten definieren.

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-12-2001 22:18 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 17 december 2001 22:16 schreef Mutilator het volgende:
---------------------------------------------
'Who wants to live forever' als deathmetal nummer?

met C Barnes on vox!!

Suck my piss

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com