|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Blood red throne in Nederland ! Van dit soort nieuws word ik echt blij! Don't blush when I rip you open |
|
Ja is nu al een keer de plaats bekend waar ze optreden 6 November?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Lees de pagina hiervoor maar |
|
quote: nee SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wat nee? Te lui om te lezen of ben je blind? Wie wilde het nou graag weten waar ze de 6e spelen? |
|
Hmmmm, staat op de Mortician site dat ze de 6de in De Lantaarn in Hellendoorn spelen. De Lantaarn weet hier alleen niets van..... Dan maar alleen naar Arnhem. Hoe komen mensen erbij dat het in Dordrecht is de 6de btw? http://www.morticianrecords.com/ You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Arnhem lijkt me wel phat yah! Suck my piss |
|
quote: Ga je mee dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zo 6-11 in Bibelot, Dordrecht present ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Als het ff mee zit wel ja Suck my piss |
|
quote: Ja dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
daar wou ik ook heen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Jij mag niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Omdat het het op de Bibelot-site staat. www.bibelot.net |
|
quote: Nou ja zeg... was wel van plan om heen te gaan. Neem ik janke wel mee. gaan we wel met zijn 2en is ook gezellig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Hmmm, klotedatum iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ben erbij in Bibelot. Vanmiddag kaartje gehaald. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 19-10-2005 18:12] |
|
ik ga er denk ik ook naartoe maar dan in de goudvis. zaterdag 5 november Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
bij zijn Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vandaag ook even een kaartje halen voor de Bibelot. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote:Willemeen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
voor zover ik heb begrepen is deze shwo gewoon in de goudvishal, daar ik en trol moeten draaien.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Een lompe terror set dus |
|
quote:goudvis quote:idd. ik heb hier de flyer voor me van de goudvis. goudvishal presents: mortician, akercocke en blood red throne. Open 19.30 damage 12.50 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 20-10-2005 16:46] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |