|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Gok er niet bij te zijn, helaas. |
|
Pfew! |
|
Hehehe, anders had je weer de vaseline mee kunnen nemen |
|
grmbl...bereid je maar vast voor trol...nu kom ik zeker...desnoods kruipend iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik ben daar bij in arnhem Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:IK WIL OOOOOOK! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zal er ook zeker weer bij zijn, al moet ik er een eindje voor rijden.. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Wow, dat zijn dan nog aardig wat ZMers dan in Dordt. Betorrrrr! |
|
Okee nog een poging: Arnhem: - MindlessMayo - Buried_Alive - Zillah - Mutilator (ging die ook?) - Cadaveria - Valorian (ging die ook?) - Doomy |
|
quote:+ de rest Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Arnhem: - MindlessMayo - Buried_Alive - Zillah - Mutilator (ging die ook?) - Cadaveria - Valorian (ging die ook?) - Doomy - Hub de Gallier met aanhang Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
trol en ik zullen ook aanwezig zijn om tussen de nummers door wat kankerherrie door de boxxxen te slingeren~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Jaah, en dan zo hard dat de roadcrew elkaar niet verstaat Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
word gezellig!!! |
|
Arnhem: - MindlessMayo - Buried_Alive - Zillah - Mutilator (ging die ook?) - Cadaveria - Valorian (ging die ook?) - Doomy - Hub de Gallier met aanhang - Carnagath (hoogstwaarschijnlijk) - Ratman - Verlepte Theedoek & NoGayBM Voor zover ik weet! |
|
Arnhem: - MindlessMayo - Buried_Alive - Zillah - Mutilator (ging die ook?) - Cadaveria - Valorian (ging die ook?) - Doomy - Hub de Gallier met aanhang - Carnagath (hoogstwaarschijnlijk) - Ratman - Verlepte Theedoek & NoGayBM - Spletvlek - Spermarcel Iemand die ons mee wil nemen naar Zwolle op de terugweg? [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 04-11-2005 20:03] |
|
quote: trein |
|
quote: Die gaat te vroeg terug. |
|
Mooi pech dan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Trein gaat verdomde vroeg |
|
quote: Ik ga met de ootoo terug naar Zwolle hoorde ik en Luna flikkerd me hier toch net van de kast af |
|
mooi pech dan |
|
en toch baal ik dat ik brt niet zie....mooi pech |
|
Niks niet mooi pech, mooi pech is pech dat anderen overkomt.. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |