|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:Met wie rij je mee dan? Toch niet met die gast uit Epe? heb je mooi pech zeg iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
wat the hell is sfu? |
|
quote: dat ben jij zeker? |
|
quote: |
|
quote:nee hoe kom je daar op? ik woon in Zwolle.. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
omdat ze mooi pech zou hebben |
|
quote:Ja ik ken die gast...en dan heeft ze idd pech iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik heb nooit mooi pech! Anyway, ben wel nieuwsgierig naar Akercocke |
|
als je geen pech had zouden wij niet zeiken op occultfest |
|
quote: Waarom heb ik het idee dat die gast Marcel heet? |
|
quote:I dunno, verklaar je nader iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik was geloof ik niet zo vriendelijk toen, maar dat was niet mijn pech Geen stroom, missende onderdelen, geen vrijwilligers backstage en geen bier.. yeah funfunfun! [poging om ontopic te praten]Anyway, morgen alweer.. heb dr wel zin in[/poging om ontopic te praten] Ik had laatst wel pech overigens, toen miste ik de bus en moest ik een kwartier wachten waardoor ik te laat op het werk was. Maarja echt mooi was dat niet, geen mooie pech dus. |
|
quote: Deze reactie doet me denken dat dat toch niet zo is, dus laat maar. |
|
quote: Marcel? Als in XXL? Als in Devent0r Marcel?? Neen, die niet. I wanna live weetjewel. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 04-11-2005 23:03] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:ok gewoon kutpech |
|
quote: Jep, daar zat ik aan te denken. |
|
quote:Je schat me wel een beetje te dik in nu iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
net als ik! |
|
quote:Wat jij wil... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: dan heb je mooi pech wat is er met B(e)rt? Suck my piss |
|
quote: [geheel offtopic] Nee, gewoon een told ya so situatie.. maar het was opgelost. En al doende leert men, volgend jaar zeker weten anders. Ach wel een voordeel, heb weer even flink kunnen schelden *zoekt vissenkom munten bijelkaar* [ontopic]Goh jeetje, morgen alweer.. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |