![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
dat ga ik missen en da´s mooi pech [Dit bericht is gewijzigd door san miguel op 04-11-2005 23:09] ![]() |
|
quote: Epe en Deventer.. een klein verschilletje qua ligging.. ![]() ![]() |
|
Zwolle iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: oh ok., Ik denk al, straks is b(e)rt ziek. Suck my piss ![]() |
|
5 november Zwolle<->Deventer<->Zutphen Door herstelwerkzaamheden na een aanrijding rijden er tussen Zwolle en Deventer geen treinen maar bussen. Vertraging: 30-60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Den Bosch/Nijmegen/Arnhem en Zwolle kunnen omreizen via Utrecht. Prognose: * Deze situatie duurt naar verwachting tot in de loop van zondag ![]() |
|
Mooi! Alle idioten uit het noord oostelijke komen dus niet meer. YAY ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik wel, gewoon via Utrecht.. half uurtje langer reizen ![]() ![]() |
|
oh.. Blijft doomy wel thuis? ![]() |
|
quote: Nee, die gaat met de auto. ![]() |
|
Hebben wij weer.. ![]() |
|
quote: Ik weet zeker dat jij het aan kunt, het komt goed.. echt. ![]() |
|
Ik hoop het ja.. Ik heb nog de hele middag om me geestelijk voor te bereiden. MOET goed komen.. Must survive the d00mness.. Ik verstop me wel achter de draaitafels anders! ![]() Gaat pleuris druk worden volgens mij.. Ik hoorde iets over 160 reserveringen gister. ![]() |
|
quote: Aaargggh, niet te druk hoop ik. The horror, zoals toen bij heidevolk. ![]() |
|
Dikke vette HAHAHAHA@ degene die de garderobe moet doen.. Heidevolk was een hel idd. ![]() |
|
quote: ![]() Ja wat was dat KUT zeg GVD!! ![]() |
|
hahaha 2005-11-05 187 reserveringen!!! gaaf getal ovedrigens Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
hahaha 2005-11-05 187 reserveringen!!! gaaf getal ovedrigens Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: gvd nouja dan maar via utrecht ![]() |
|
Zo ... mag je wel op tijd de trein terug pakken! Mis je Mortician misschien wel! ![]() |
|
Gewoon naar dordrecht, veel beter ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: ja helaas wel ![]() ![]() |
|
quote:yup iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
*grinn* ![]() |
|
Heheh, net terug ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |