![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
passeert deze tournee in Belgiƫ ook? signature ![]() |
|
Ik hoorde het al ja.. ![]() Hypn0z; gewoon hier heen komn!! heb wel onderdak enzo ![]() Suck my piss ![]() |
|
Eventueel best mogelijk. Eventueel.. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Op fiets afstand. ![]() ![]() |
|
quote: jippieee!!! en een stylo meebrengend voor tha autographs! signature ![]() |
|
Dit lijkt me een affiche die ze in de Frontline in Gent toch ook niet aan hun neus gaan willen laten passeren...Ik hoop het alvast!! Forgotten Tomb ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
ik hoop het ook. das op 10 kilometer van me deur, goed voor de financiƫn! signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
DOEN DOEN DOEN!!! ga je niet naar Esoteric zaterdag? of Vader de 26ste? Forgotten Tomb zou massas intens zijn! signature ![]() |
|
![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Forgotten Tomb! ![]() Hopen dat ze ook het bewoonde deel van Nederland aandoen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Ze doen de zondag erop de Baroeg nog aan. Naar een zaal voor de zaterdag wordt nog gezocht, echter zal dit mede door Arcturus vrij moeilijk gaan worden... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-09-2005 17:43] ![]() |
|
quote: Ah wat hapte je heerlijk! ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Klopt... kom net van mijn werk... lange dag en nog niets gegeten ![]() ![]() ![]() |
|
oe, oe, oe heersch, heersch, heersch, bij, bij, bij jeehaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
GVD, waarom zijn juist die zwaar heerschende dingen in dat weekend? Eerst Arcturus, nu dit. Tourtje in Italie is natuurlijk supervet, maar deze shows missen vind ik dan weer enorm kut! ![]() |
|
Is het wat ja? ![]() |
|
lekker dichtbij, moet ik maar heen dus ![]() De heerschappij, dat ben jij! ![]() |
|
Gatverdamme ben ook van de partij... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hmm dit lijkt me wel een gegronde reden om naar Groningen af te reizen. ![]() |
|
ben erbij in de baroeg ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Leuk voor je, maar je bent offtopic ![]() ![]() Ik denk er wel bij te zijn in Grun'n On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: maak het dan een algemeen tourtopic! ![]() kan ik er wat aan doen dat die veebonkers alleen aan hunzelf denken! ![]() @baroeg Zo 9 Oktober (t.b.c.) Ancient (N black) Forgotten Tomb (IT black/doom) Winter Of Sin (NL black) Entree n.n.b. Zaal open 15.00 uur. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ik heb Forgotten Tomg twee keer in den Gouvishal gezien. Beide keren was echt geniaal. Ik ben er dan ook bij in Baroeg ![]() ![]() ![]() |
|
quote: me toooooooooooooooo ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |