|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
passeert deze tournee in Belgiƫ ook? signature |
|
Ik hoorde het al ja.. Hypn0z; gewoon hier heen komn!! heb wel onderdak enzo Suck my piss |
|
Eventueel best mogelijk. Eventueel.. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Op fiets afstand. |
|
quote: jippieee!!! en een stylo meebrengend voor tha autographs! signature |
|
Dit lijkt me een affiche die ze in de Frontline in Gent toch ook niet aan hun neus gaan willen laten passeren...Ik hoop het alvast!! Forgotten Tomb Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ik hoop het ook. das op 10 kilometer van me deur, goed voor de financiƫn! signature |
|
bij mij 20min met de trein... Maar wel makkelijk om te overnachten in Gent, aangezien ik ginds studeer Financieelgewijs uiteraard ook een groot voordeel!! Eventueel een ballonnetje oplaten volgende keer als we de frontline binnenstrompelen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
DOEN DOEN DOEN!!! ga je niet naar Esoteric zaterdag? of Vader de 26ste? Forgotten Tomb zou massas intens zijn! signature |
|
Esoteric ga ik spijtig genoeg moeten laten passeren...zit nu middenin mn tweede zit! Maar Vader zalk der 9 vd 10 wel zijn Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Forgotten Tomb! Hopen dat ze ook het bewoonde deel van Nederland aandoen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ze doen de zondag erop de Baroeg nog aan. Naar een zaal voor de zaterdag wordt nog gezocht, echter zal dit mede door Arcturus vrij moeilijk gaan worden... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 01-09-2005 17:43] |
|
quote: Ah wat hapte je heerlijk! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Klopt... kom net van mijn werk... lange dag en nog niets gegeten |
|
oe, oe, oe heersch, heersch, heersch, bij, bij, bij jeehaa www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
GVD, waarom zijn juist die zwaar heerschende dingen in dat weekend? Eerst Arcturus, nu dit. Tourtje in Italie is natuurlijk supervet, maar deze shows missen vind ik dan weer enorm kut! |
|
Is het wat ja? |
|
lekker dichtbij, moet ik maar heen dus De heerschappij, dat ben jij! |
|
Gatverdamme ben ook van de partij... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hmm dit lijkt me wel een gegronde reden om naar Groningen af te reizen. |
|
ben erbij in de baroeg "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Leuk voor je, maar je bent offtopic Ik denk er wel bij te zijn in Grun'n On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: maak het dan een algemeen tourtopic! kan ik er wat aan doen dat die veebonkers alleen aan hunzelf denken! @baroeg Zo 9 Oktober (t.b.c.) Ancient (N black) Forgotten Tomb (IT black/doom) Winter Of Sin (NL black) Entree n.n.b. Zaal open 15.00 uur. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ik heb Forgotten Tomg twee keer in den Gouvishal gezien. Beide keren was echt geniaal. Ik ben er dan ook bij in Baroeg |
|
quote: me toooooooooooooooo |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |