|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Monastery en Sidius zijn zeer de moeite waard! |
|
GMC 11 gaat zekers leuk worden!! Death in the shape of a panzer battalion |
|
Hmm alleen Swansdown kenniknie en klinkt wel interessant. Rest ken ik al en is me niet boeiend genoeg ... eens zien wat we gaan doen |
|
Ik denk dat je Swansdown wel kan waarderen, eigenlijk. Check het eens uit, zou ik zeggen. Ik beloof dat ik je niet kom knuffelen. Bruce Banner |
|
schop |
|
quote: Neem die dan mee, of schaam je je ervoor. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ach ALS ik kom, neem ik een bus DDT mee .. als er vliegen aan kapot gaan, dan elfjes vast ... Maar demo Swansdown nu in huis, wel aardig, alleen zang trekt me nog niet echt. |
|
quote: JUIST DAN is het toch leuk dat je met haar erheen gaat? Zo leert ze es wat mensen kennen hier en GMC is gewoon gezellig dus jullie vermaken je vast wel! [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 21-09-2005 17:51] |
|
als ik Nina mee kan ontvoeren dan ben ik ook van den partij! De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: |
|
Misschien... |
|
quote: pfff, wat een instelling Bram De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Hehe, ik heb dan bezoek, en weet niet of ik enthousiast zou zijn over de bands, maar wie weet... |
|
Als jij Nina meeneemt, dan neem ik Kathy mee Bruce Banner |
|
quote: Deal De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Nina de 16jarige of? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ja Bruce Banner |
|
quote: cool SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Durf je niet als enige je vriendin mee te nemen? |
|
lol je kan ook denken; je gaat maar mee, je hebt niets te willen. Suck my piss |
|
quote: |
|
quote:Is nina diegene die heel occultfest onder jou lag? |
|
quote: Nou zeg, vriendinnen mogen best mee. Ik neem mijn vriend ook mee! Death in the shape of a panzer battalion |
|
quote: Toch wel alleen als Kathy Lainedil meeneemt? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-09-2005 19:02] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |