|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Joah, trein je mee? |
|
Even een klein schopje!!! Enne doomy ga je morgen nog mee naar grunn? see you at occultfest! |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Misschien hè, het hangt van "Gaat er iemand hier dit jaar nog naar Graspop?" en "Ik wil anale sex!" af. |
|
quote: Beetje flauw wel ja.. Dan regel ik het zelf wel.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Mwah flauw? Ben ik het niet mee eens verder, Doomy is een goede kennis van ze en jij niet. Snap wel dat ze hem eerder aanbieden, op zich niet leuk voor jou maar wel logisch. Oja ik ben er vanavond dus ook |
|
Oja en de toon van mijn bericht lijkt onaardiger dan de bedoeling was, tis nog vroeg. |
|
quote:uh, heb je al wat geregeld? Ik rij namelijk zelf vanavond iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: He, rij je niet met ons mee??? see you at occultfest! |
|
quote:SMS niet ontvangen? Nee ik rij dus achter jullie aan en slaap thuus. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ah geen zwolle dus? wie sleep je allemaal uit zwolle mee dan? Je moeder. |
|
quote:Haha, hoezo? wil je mee? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Mayo, AngelofDeath, The_witch.. Ga je mee Japie? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-10-2005 18:28] |
|
nope maar dan weet ik wie ik vanavond ga missen Je moeder. |
|
ik ga niet meer. ben nog überbrak van gisteren Bruce Banner |
|
quote: Heb sms niet ontvangen maar is ook goed hoor! wou je niet op het aanrecht slapen ha ha had net je bed opgemaakt! see you at occultfest! |
|
quote: pffff wat een instelling De heerschappij, dat ben jij! |
|
sterf Bruce Banner |
|
quote:LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oh ja, was wel gezellig, Sidius maar gedeeltelijk gezien door laat arriveren, maar was toch de enige echt gave band van de avond eigenlijk...Lekker zo'n potje thrash! Over Swansdown had ik veel goede dingen gehoord, maar god wat viel dat even tegen... Akelig saaie muziek met akelige zang. De muziek werd alleen even spannend toen de gitariste (toch?) haar muil even opentrok. Heb echt in tijden niet zo'n belabberde band gezien. Karbo heb ik van achter de bar nog even gehoord maar kon mij niet verleiden om van mijn barkruk af te komen... Toen kwam Monastery...Even wezen kijken, op zich lekker, maar wel oersaai, dus snel terug naar het toilet en de bar. Ja en Seraphique, uh, heb een half nummer vooraan gestaan en had het toen al wel weer gezien.... Al met-al toch wel gezellig hoor, maar de bands vielen wat tegen. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Watje. |
|
quote:+1 Grimbert heeft tenminste stamina! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh ja, Grimbert heb ik ook nog zien rondlopen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Oh, en dan nog het andere publiek... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |