IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zaterdag 8 oktober GMC Festival 11 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2005 17:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 17:27 schreef Doomy het volgende:
tnx,

Ga je morgen ook treinen?

Joah, trein je mee?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-10-2005 17:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Maybe...

Heb je morgen slaapplek?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 07-10-2005 12:05 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Even een klein schopje!!!
Enne doomy ga je morgen nog mee naar grunn?

see you at occultfest!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2005 19:18 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Greycloak

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2005 19:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Misschien hè, het hangt van "Gaat er iemand hier dit jaar nog naar Graspop?" en "Ik wil anale sex!" af.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 08-10-2005 10:14 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 13:19 schreef Schaep het volgende:
Dat is oneerlijk, AngelOfDeath was eerder dan Doomy, sukkels.

Beetje flauw wel ja..
Dan regel ik het zelf wel..

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 11:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 10:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Beetje flauw wel ja..

Mwah flauw? Ben ik het niet mee eens verder, Doomy is een goede kennis van ze en jij niet. Snap wel dat ze hem eerder aanbieden, op zich niet leuk voor jou maar wel logisch.

Oja ik ben er vanavond dus ook

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oja en de toon van mijn bericht lijkt onaardiger dan de bedoeling was, tis nog vroeg.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-10-2005 16:24 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 10:14 schreef AngelOfDeath het volgende:
Beetje flauw wel ja..
uh, heb je al wat geregeld?

Ik rij namelijk zelf vanavond

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

the witch
Usericon van the witch
Posted 08-10-2005 18:04 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 8 oktober 2005 16:24 schreef Doomy het volgende:
uh, heb je al wat geregeld?

Ik rij namelijk zelf vanavond

He, rij je niet met ons mee???

see you at occultfest!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-10-2005 18:24 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 18:04 schreef the witch het volgende:
He, rij je niet met ons mee???
SMS niet ontvangen? Nee ik rij dus achter jullie aan en slaap thuus.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2005 18:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah geen zwolle dus?

wie sleep je allemaal uit zwolle mee dan?

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-10-2005 18:26 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 18:26 schreef karnivoor het volgende:
ah geen zwolle dus?

Haha, hoezo? wil je mee?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 18:26 schreef karnivoor het volgende:
ah geen zwolle dus?

Mayo, AngelofDeath, The_witch..
Ga je mee Japie?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-10-2005 18:28]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-10-2005 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nope maar dan weet ik wie ik vanavond ga missen

Je moeder.

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-10-2005 19:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik ga niet meer. ben nog überbrak van gisteren

Bruce Banner

the witch
Usericon van the witch
Posted 08-10-2005 19:06 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 8 oktober 2005 18:24 schreef Doomy het volgende:
SMS niet ontvangen? Nee ik rij dus achter jullie aan en slaap thuus.

Heb sms niet ontvangen maar is ook goed hoor! wou je niet op het aanrecht slapen ha ha had net je bed opgemaakt!

see you at occultfest!

grimbert
Hmmmmm booze....
Usericon van grimbert
Posted 08-10-2005 19:55 by grimbert Wijzig reactieProfiel van grimbertQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 8 oktober 2005 19:05 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

pffff wat een instelling

De heerschappij, dat ben jij!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-10-2005 20:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

sterf

Bruce Banner

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 3:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 19:06 schreef the witch het volgende:
Heb sms niet ontvangen maar is ook goed hoor! wou je niet op het aanrecht slapen ha ha had net je bed opgemaakt!
LOL

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 17:58 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Oh ja, was wel gezellig, Sidius maar gedeeltelijk gezien door laat arriveren, maar was toch de enige echt gave band van de avond eigenlijk...Lekker zo'n potje thrash!

Over Swansdown had ik veel goede dingen gehoord, maar god wat viel dat even tegen... Akelig saaie muziek met akelige zang.
De muziek werd alleen even spannend toen de gitariste (toch?) haar muil even opentrok. Heb echt in tijden niet zo'n belabberde band gezien.

Karbo heb ik van achter de bar nog even gehoord maar kon mij niet verleiden om van mijn barkruk af te komen...

Toen kwam Monastery...Even wezen kijken, op zich lekker, maar wel oersaai, dus snel terug naar het toilet en de bar.

Ja en Seraphique, uh, heb een half nummer vooraan gestaan en had het toen al wel weer gezien....

Al met-al toch wel gezellig hoor, maar de bands vielen wat tegen.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-10-2005 18:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 19:05 schreef Lainedil Naleanor het volgende:

Watje.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-10-2005 18:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 19:55 schreef grimbert het volgende:
pffff wat een instelling
+1

Grimbert heeft tenminste stamina!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 18:41 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Oh ja, Grimbert heb ik ook nog zien rondlopen

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 19:34 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Oh, en dan nog het andere publiek...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com