|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL (internet heerscht!) Suck my piss |
|
quote: |
|
quote: Wat ik wil zeggen is dat het wel heel makkelijk is om iemand te pakken op uiterlijk. En zeker op internet is dat erg laf! Wees dan zo stoer om naar de desbetreffende persoon toe te lopen... En ik vond dat ze er dit maal wel leuk uitzag. Omdat je vetrollen hebt wil niet zeggen dat je je in zwarte vuilniszakken moet vertonen. Ik wens meer vrouwen zoals Ziona, die gewoon aantrekken wat ze mooi vinden. |
|
Nou... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tuurlijk moet ze aandoen wat ze wil, neemt niet weg dat er opmerkingen over komen. Ze viel wel op, is vast wel wat ze wilde dus eh ja.. is gelukt toch. Had altijd nog erger gekunt, zoals die bh showende meid die constant om aandacht vroeg door mannen met het gezicht tegen dr borsten aan te drukken. Ja je maakt wat mee in dat Groningen. |
|
Er gaat niets boven Groningen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eerste keer concert in Groningen was tijdens het 10e GMC festival, maar hier was ik nog nooit geweest. Ben gewoon erg geschrokken van het publiek |
|
Er gaat niets boven Trailer Park Trash! |
|
quote: Geschrokken? Het was vrij vermakelijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vond het vermakelijk en beangstigend tegelijk. Helemaal met dat gordijn bij de toiletten, je weet nooit wat er achter stond zodra je het toilet uit kwam lopen.. Brrr... [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2005 17:38] |
|
Dat is waar. Sowieso rare toiletten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Godsamme hey, jullie zijn ook niks gewend! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
Dat zal het zijn! Maar je hebt gelijk, ik kom niet met regelmaat in zo'n soort achterbuurt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Punthorst "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: pittoresk straatje hoor |
|
quote: Nu weet ik ook waarom ze NIX heet....... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-10-2005 0:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoezo? Er stonden toch 3 huizen en een schuur? Nee, Punthorst is gaaf.. wel beetje hoge drempels trouwens. |
|
quote: Je zou het eens bij daglicht moeten zien. quote: Wanneer ben jij nou in Punthorst geweest? quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
's-Nachts door Staphorst scheuren is best gaaf...Er fietsten zelfs mensen...mag dat wel op zaterdagavond na 24 uur??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Tuurlijk wel. Er is geen verbod op het verplaatsen van jezelf. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
zijn er geen fotoos van gemaakt?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hahaha, subtiel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |