|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oké, oké, alleen als Kathy Lainedil mee neemt... Death in the shape of a panzer battalion |
|
schop |
|
Jenje hier reviewen? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gaan er nog lui uit Zwolle hierheen? Ik ga denk ik zaterdag naar Groningen en heb nog wel een paar plekken over voor de liefhebbers! see you at occultfest! |
|
quote: Yoo.. als je nog 2 plekkies over hebt in wagen.. Humzz rij je ook terug naar Zwolle dan? |
|
quote: Indien je ook terug rijdt zou ik wel een plekkie willen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik was eerder.. NANANANANANAAA |
|
quote: Tel jij voor twee dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik wil ook wel mee iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Neen, Martin is zaterdag hier ook. @Doomy.. kom es op msn, snel! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-10-2005 22:14] |
|
quote:why? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Heb een vraag |
|
quote:Hmmm...je wil met me trouwen? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: *eeeeeks trouwen, rent weg! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-10-2005 22:26] |
|
quote: Idd ja Mayo was eerder dus helaas pindakaas! Enne Mayo als ik plek heb mag Doomy ook wel mee hoor ha ha. We bespreken de rest vanavond wel ok? see you at occultfest! |
|
quote: Komt goed! Tot vanavond. |
|
quote: Dat is oneerlijk, AngelOfDeath was eerder dan Doomy, sukkels. |
|
quote: Ja maar Doomy kennen ze beter |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hee Doomy, je kan mee heen en terug rijden met the_witch zaterdag maar je kan hier niet blijven pitten. Heb al een logee dan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2005 23:16] |
|
anders gaan jullie ff thuis een orgie organiseren |
|
Edit: [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2005 13:07] |
|
quote: Neuh, bandjes kijken in Grunn. Maarre mja mijn flat is soms net een hotel met al die visite soms. Handig hoor, dichtbij centrum van Zwolle wonen |
|
quote:tnx, Ga je morgen ook treinen? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |