|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik hou wel van knusse softe muziek tegenwoordig Je moeder. |
|
Goede vrouwelijke grunter? Vroegere Opera IX en nu Cadaveria. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Acrostichon |
|
detente!!!! (net nog hun eerste demo "gescoord"op soulseek) |
|
Znöwhite - Act of God |
|
Laura Nichol van Light This City, supervet!!! Vind ik persoonlijk beter dan Angela van Arch Enemy. www.lightthiscity.com carcasstrid |
|
Candice van Walls of Jericho heeft een behoorlijke strot |
|
Die van The project hate... zowel de vorige als de huidige (toch voorkeur voor de laatste), naam even kwijt, maar wat een stem I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Anneke van Giersbergen --> The Gathering dus! |
|
ETHS, uit Frankrijk Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dat meisje van LEft Hand Solution en dan met name op Fevered. Ja, het is gothmettol. Maar het is een alleraardigst plaatje. Ook zo ongeveer de enige gothmettol plaatje die niet afgezeken dient te worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Red Mist |
|
Amaran! (RIP) Shiva Illegal Aliens Dalbello (hmm nie echt metal he.. maar ze heeft wel metal flink beinvloed; Queensryche bv) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 14:53] |
|
Zelf vind ik van de nieuwere bands IGNITOR erg goed, geniale zangeres (tevens een lekker wijf). Daarnaast de klassiekers als o.a. Crystal Pride, Acid, Girlschool, Y Diawled en Sentinal Beast etc. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
achter het aanrecht ermee of op bas of drums maar that's it Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Helemaal mee eens, lekker aparte muziek en een dijk van een strot. Je moet tegen d'r zang kunnen (ik ken zat mensen die er helemaal gek van worden), maar als je je stem zo beheerst: . Verder al genoemd, maar inderdaad een goede zangeres: Anneke van Giersbergen. (edit: typo's) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 09-09-2005 18:32] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
ik vind van die operazang helemaal niets, maar zangeressen zoals: Angela Gossow doro pesch sabine classen zijn wel heel gaaf |
|
zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands? edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 09-09-2005 18:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Zo;n griekse band iig ... |
|
quote: ja bij astarte , het zijn trouwens al vrouwen in die groep nog niet zo slecht ook ben het nu aan het beluisteren .................. |
|
quote: * Cadaveria - vroegere Opera IX (zit een beetje tussen grunten en krijsen in) * Onielar - Darkened Nocturn Slaughtercult Deze twee dames heerschen by the way het gros van de mannelijke BM-vocalisten er finaal uit. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 09-09-2005 19:21] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Malsain....erg gaaf! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/recensie/4830.html Vette strot heeft dat mens idd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: je zit er echt mee he? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |