|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik durf het bijna niet te vragen... Maar waar hou je nu eigenlijk wel van? (Ben het wel met je eens over Therion by the way.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Qua stemmen of muziek? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Van mij mag je het allebei beantwoorden... Ik ben de moeilijkste niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Haha, dan ga ik uitgelachen worden, want ik heb allesbehalve een all-metalsmaak. In onwillekeurige volgorde: Opeth, Tori Amos, Meshuggah, the Gathering, Porcupine Tree, Anathema, A Perfect Circle/Tool, k's Choice, Type O Negative, Orphanage, Nevermore, Faith no More, Textures, Trail of Tears, oude Within Temptation, Amorphis, Apocalyptica, Atrox, Chroma Key, Devin Townsend (en ook een beetje Strapping Young Lad gaat er ook nog wel in), Fear Factory. Maar dingen als Janis Joplin, Massive Attack, Norah Jones, Hooverphonic en zelfs Blof gaan er bij mij wel in. Verzin maar een leuk hokje! (Uiteraard spreekt de ene band me veel meer aan dan de andere) Qua stemmen zijn Mike Patton, Anneke van Giersbergen, Tori Amos,Maynard James Keenan en Mikael Akerfeld (+ t?) mijn favorieten. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 10-09-2005 1:15] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hoezo? Er lopen hier ook nog wel wat ruimdenkende mensen rond hoor... quote: Niks mis mee. Sterker nog, ik denk dat je niet de enige ZM'er bent met een soortgelijke smaak... quote: Mikael Akerfeldt vind ik ook zeer goed. Ik vind het knap hoe hij cleane zang en grunts afwisselt. (De zanger van The Old Dead Tree doet dat ook goed by the way.) Maynard James Keenan heeft idd een vrij unieke stem. Is niet echt een van mijn favorieten, maar ik kan het wel goed waarderen. (Maar ja, ik kan vrij veel hebben... maar dat had je vast nog niet gemerkt... ) Anneke van Giersbergen is ook wel goed ja. Ik heb Mandylion en Nighttime Birds zelf. Persoonlijk vind ik alleen Floor Jansen van After Forever toch net wat beter, maar da's weer een kwestie van smaak. Tori Amos en Mike Patton kan ik niet over oordelen. Daar heb ik het te weinig voor gehoord. En nu ga ik naar bed. Welterusten. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Amos en Patton heerschen. Goede zangers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Octavia (Speratie) is al een aantal keren genoemd. En terecht! Wat een prachtige debuutplaat hebben ze gemaakt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Mooi he je zou er bijna van gaan huilen |
|
quote:Moet je aan m'n vriendin vragen ... |
|
quote: Hoezo bijna? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Probeer Jack off jill eens...daar grunt ze nog wel eens Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hi Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Nu je meer dan 50 posts hebt en in Onzin mag, is dit het chat-topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1905057/32 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Goeie stem en een paar aardige platen. (wat ik van ze ken dan) Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Op 't visuele aspect na niet echt gewenst wat mij betreft. |
|
quote: Dat visuele aspect was ik even vergeten te vermelden, bij deze dus. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
iemand nog een zangeres nodig Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
is iedereen weg ofzo? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ja ik begin een radicale gothic band genaamd 'snij in jezelf'. interesse? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
ja dan snij ik als eertste in jou heb genoeg scheermesjes Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
last van overbeharing? Ik distancieer me volledig van ZM |
|
ja toen ik jou bericht las kreeg ik spontaan overal haar Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
aha, komen die scheer mesjes toch nog van pas Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Lees eens het After Forever interview met Sander op de Lords of Metal site Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |