|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik hou wel van de variatie van zanger en zangeres. Ze hebben bij therion ook niet een vaste zangeres, maar maken gebruik van gast muziekanten. Bekendere zangeressen zijn denk ik Martina Hornbacher (Dreams Of Sanity,Alas)en Sarah Jezebel Deva (Cradle Of Filth,Mystic Circle,Mortiis) http://www.jezebeldeva.com/ Een andere goede zangeres vind ik Liv Kristine van Theatre Of Tragedy Groetjes |
|
quote: Ik hou wel van de variatie van zanger en zangeres. Ze hebben bij therion ook niet een vaste zangeres, maar maken gebruik van gast muziekanten. Bekendere zangeressen zijn denk ik Martina Hornbacher (Dreams Of Sanity,Alas)en Sarah Jezebel Deva (Cradle Of Filth,Mystic Circle,Mortiis) http://www.jezebeldeva.com/ Een andere goede zangeres vind ik Liv Kristine van Theatre Of Tragedy Groetjes |
|
Mischien eens herhalen voor de zekerheid. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote: joost jij vuile hoer we hadden al een radicale gothic band die snij in jezelf heet en we hadden al bijna onze internationale doorbraak met het nummer kerf en sterf |
|
quote: Holy Moses is vrij kut. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je hebt gelijk. I stand corrected. |
|
quote: Maar aan de andere kant: Zo heet dat nu eenmaal... Als je solo gaat, wil dat niet zeggen dat je in je eentje overblijft. Daarom dat ik het begrip solo gaan ook een beetje onzinnig vind, omdat je gewoon de ene band inruilt voor de andere... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:.. euhm dude ... Solo betekend juist WEL dat je in je eentje doorgaat (live dan met sessiemuzikanten, maar muziek e.d. wordt door de soloartiest geschreven (of je moet R&B spelen dan heb je een lelijke neger erbij die een cd meeneemt)) |
|
Bands waar de zang enkel vrouwelijk is zoals nightwish vind ik niet echt goed. Maar degenen waar vrouwenzang afwisselend met een mannenstem (zeker grunts) vind ik wel machtig. Voorwaarde is wel dat de mannenstem domineert. Denk maar aan bands als Paradise Lost, Sirenia, Trail Of Tears, ... |
|
quote: Finished With The Dogs vind ik anders een vermakelijke plaat. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar |
|
Light this city Arch Enemy Ram-Zet Lacuna Coil The Gathering Delain Zijn allemaal bands met vrouwen op zang die ik tegenwoordig toch vrij regelmatig luister... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Is arch enemy wel 'vrouwen'zang? Alleszins, het blijft een goede band NEMESIS |
|
quote: Check vooral Light this city eens als je de zang van Angela al top vindt, zal je dit ook helemaal te gek vinden!! Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat ik de laatste van Light... de laatste van Arch Enemy er behoorlijk vind uit te heerschen!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Fenriz zijn vrouwenzang heerst anders wel flink. "Another dimensionnn" |
|
quote:Ja, Remains of the Gods was al een vette plaat! Ik ben benieuwd naar de nieuwe! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ooit van Aghora gehoord, iemand? Tech death met female zang. Zoiets wil ik ook gaan maken als ik een band vind in mijn buurt die bereid is een vrouw erbij te hebben. (valt niet mee tegenwoordig) |
|
Original Sin-Sin will find you out, de zus van David Defeis op zang, voor de rest is de muziek hetzelfde als Exorcist-Nightmare Theatre. |
|
die muts van funeral .. iel hoog en net niet vals |
|
Vrouwenzang in metal is doorgaans gay uitzonderingen daargelaten "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Vrouwen in metal is doorgaans gay uitzonderingen daargelaten Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: volgens mij zijn die meestal niet gay hoor, zoveel lebische metalvrouwen zijn er volgens mij niet |
|
Karen Gilligan van Cruachan Floor van AF Helena toendertijd bij Trail of Tears Sharon den Adel ten tijde van Enter en the Dance Vibeke Stene toen Morten nog bij Tristania was Die zangeres van The Sins of Thy Beloved (bestaan die eigenlijk nog?) Die "zangeres" van Darkened Nocturnal Slaughtercult Doro Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Vrouwenzang en metal? Dat is net zoiets als kijken bij een zwaar auto ongeluk, dat doe je gewoon niet. Against God and Government |
|
quote: Nee? Jij kijkt nooit hoever van de auto het lichaam wel niet door de vooruit is geslingerd? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |