|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Goede zangeres: |
|
Vind je die echt goed of alleen lekker? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2005 19:46] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het ziet er wel goed uit iig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
t valt er bijna uit zeg. maarja ik kan niet ontkennen dat ze een goede stem heeft |
|
quote: quote: Ah thanks, zal eens checken, DNS kende ik al, maar wist helemaal niet dat 't een vrouw was Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
ik zing alleen geen metal Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Wat dan wel? Want je was op zoek naar een band toch ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 09-09-2005 22:14] |
|
quote: Darkened Nocturn slaughtercult. Mij doet het niks, je moet ervan houden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Goede stem? Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind 't een saaie zangeres. En vooral veel te ijl en te gekuntseld overkomen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik heb ook een tijdlang verbaasd staan kijken toen ik ze live in de Baroeg zag. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nightwish evanescence achtig Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Ze hebben allebei een zangeres ja, maar daar houdt de overeenkomst zo'n beetje wel op... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zoiets zing ik Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Nightwish? Ik kan niet over hun latere albums oordelen, maar hun eerste drie albums heeft die Tanja in een en dezelfde octaaf ingezongen. Oftewel: saai. En bij dat meisje van Evanesence? Daar weten ze wel erg goed hoe de Autotune werkt. Tja, als je 't zo dichttimmert als dat,dan klink zelfs ik nog zuiver! En geloof me, ik zing zo vals als een kraai. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
oefening baart kunst Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Ooooeeee Chantalleke is jaloers! Maar Nightwish zuigt negerpiemels |
|
nee hoor Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Welles |
|
Theatre of Tragedy- Velvet Darkness They Fear origineel? nee. |
|
nietess Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Oeps, ik val door de mand Jenje doorziet me! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:Jaja jarenlange mensenkennis |
|
quote: Ik maak zelf nog wel uit of ik het saai vind of niet. Wat kan mij dat boeien of het in 1 octaaf is of niet. Voor mijn part heeft ze het in 1 noot ingezongen... Leuk hoe mensen een waarde-oordeel als vaststaand feit presenteren. En het is by the way Tarja (met een R in plaats van een N). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
doch benijd ik 't stemmetje dat een Anneke van Giersbergen heeft zeker wel So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |