IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Vrouwenzang in metal Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 09-09-2005 19:44 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Goede zangeres:



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-09-2005 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind je die echt goed of alleen lekker?

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-09-2005 19:46]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-09-2005 19:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het ziet er wel goed uit iig


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 09-09-2005 19:53 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

t valt er bijna uit zeg.

maarja ik kan niet ontkennen dat ze een goede stem heeft


Ed
Usericon van Ed
Posted 09-09-2005 20:07 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 19:53 schreef valkyrian het volgende:
t valt er bijna uit zeg.

maarja ik kan niet ontkennen dat ze een goede stem heeft


goed... goed, the 3rd and the mortal (de oude dan) dat is goed! de rest van de gothic zangeresjes hebben vaak minimale opera stemmetjes maar kari staat wel wat hoger dan dat! Dat is nog klassiek, die zangeres, Ann mari volgens mij, die was pas goed maar dan trekken de meeste mensen het weer niet omdat dat te jazzy was. Maar goed zingen is dat zeker wel!


Argh
Usericon van Argh
Posted 09-09-2005 20:08 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 19:07 schreef altx het volgende:
* Cadaveria - vroegere Opera IX (zit een beetje tussen grunten en krijsen in)
* Onielar - Darkened Nocturn Slaughtercult


Deze twee dames heerschen by the way het gros van de mannelijke BM-vocalisten er finaal uit.


quote:
Op 9 september 2005 19:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Malsain....erg gaaf!


Ah thanks, zal eens checken, DNS kende ik al, maar wist helemaal niet dat 't een vrouw was


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 22:13 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik zing alleen geen metal


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 09-09-2005 22:14 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 9 september 2005 22:13 schreef just1me het volgende:
ik zing alleen geen metal

Wat dan wel? Want je was op zoek naar een band toch ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 09-09-2005 22:14]



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-09-2005 22:36 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 september 2005 18:39 schreef Argh het volgende:
zijn er toevallig ook vrouwen op zang in black metal bands?

edit: en dan bedoel ik niet de vrouwenzang / clean zang zoals bv in Abigor (nachthymnen) .. maar gewoon gekrijs


Darkened Nocturn slaughtercult.
Mij doet het niks, je moet ervan houden.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2005 23:08 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 19:53 schreef valkyrian het volgende:
t valt er bijna uit zeg.

maarja ik kan niet ontkennen dat ze een goede stem heeft


Goede stem? Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind 't een saaie zangeres. En vooral veel te ijl en te gekuntseld overkomen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 23:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 20:08 schreef Argh het volgende:
Ah thanks, zal eens checken, DNS kende ik al, maar wist helemaal niet dat 't een vrouw was


Ik heb ook een tijdlang verbaasd staan kijken toen ik ze live in de Baroeg zag.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:26 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

nightwish evanescence achtig


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 23:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 23:26 schreef just1me het volgende:
nightwish evanescence achtig


Ze hebben allebei een zangeres ja, maar daar houdt de overeenkomst zo'n beetje wel op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:30 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

zoiets zing ik


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2005 23:36 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 23:26 schreef just1me het volgende:
nightwish evanescence achtig


Nightwish? Ik kan niet over hun latere albums oordelen, maar hun eerste drie albums heeft die Tanja in een en dezelfde octaaf ingezongen. Oftewel: saai.
En bij dat meisje van Evanesence? Daar weten ze wel erg goed hoe de Autotune werkt. Tja, als je 't zo dichttimmert als dat,dan klink zelfs ik nog zuiver! En geloof me, ik zing zo vals als een kraai.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:37 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

oefening baart kunst


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 23:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ooooeeee Chantalleke is jaloers!

Maar Nightwish zuigt negerpiemels


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:40 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

nee hoor


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Welles


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-09-2005 23:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Theatre of Tragedy- Velvet Darkness They Fear

origineel? nee.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 09-09-2005 23:41 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

nietess


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2005 23:43 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 23:38 schreef Jenje het volgende:
Ooooeeee Chantalleke is jaloers!

Maar Nightwish zuigt negerpiemels


Oeps, ik val door de mand
Jenje doorziet me!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-09-2005 23:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 23:43 schreef Chantalie het volgende:
Oeps, ik val door de mand
Jenje doorziet me!
Jaja jarenlange mensenkennis


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-09-2005 23:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2005 23:36 schreef Chantalie het volgende:
Nightwish? Ik kan niet over hun latere albums oordelen, maar hun eerste drie albums heeft die Tanja in een en dezelfde octaaf ingezongen. Oftewel: saai.
En bij dat meisje van Evanesence? Daar weten ze wel erg goed hoe de Autotune werkt. Tja, als je 't zo dichttimmert als dat,dan klink zelfs ik nog zuiver! En geloof me, ik zing zo vals als een kraai.


Ik maak zelf nog wel uit of ik het saai vind of niet. Wat kan mij dat boeien of het in 1 octaaf is of niet. Voor mijn part heeft ze het in 1 noot ingezongen...

Leuk hoe mensen een waarde-oordeel als vaststaand feit presenteren.

En het is by the way Tarja (met een R in plaats van een N).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 09-09-2005 23:45 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

doch benijd ik 't stemmetje dat een Anneke van Giersbergen heeft zeker wel


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen