|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow , een topic waar niemand op reageert! Volgens mij ben ik echt vreemd..... |
|
quote: volgens mij kent niemand deze band!! maar das zonde, ze maken echt hele cool DOOM metal!!! Ik ken er alleen niet echt veel van, deze zijn wel cool!!! goede nummers zijn: In The Autumn Shade Ascend into the Mealstrom ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Haha, eindelijk nog een "bekrompen" death metal head die Evoken wel wil kennen. |
|
quote: hmmm Evoken is toch Doom Metal, dus vanwaar Death metal head? maar ja, maakt ook niet uit, tis goeie muziek, hoe het ook heet [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 23-12-2001 21:28] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Dat zei ik omdat _0 Tolerence vrijwel alleen naar Death metal luistert... |
|
quote: ehm..kan aan mij liggen maar waar zie jij dan 0_tolerance SCUM FUCK |
|
ik zie em al, aan de horizon. Kijk, daar is ie! eheh.. Ik luister VRIJWEL! alleen death ja, ook trash zoals testament bijv. slayer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Foutje van McDoom.... Euh, als je net zo scheel kijkt als ik soms dan zie je dus dat user-icon van Undertaker aan voor het icon van _0 Tolerence In ieder geval bedankt voor de correctie! |
|
helaas is hun keyboard player nu verhuist en zoeken ze een nieuwe. Als ut goed is speelt hij nog wel op het nog uit te komen album.. "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe ze zonder keyboards zouden klinken. Vast niet minder goed denk ik. Daarmee bedoel ik niet dat die toetsenist slecht is, maar dat de muziek op zich helemaal geen toevoeging van keyboards nodig heeft. Er is al voldoende kwaliteit aanwezig. |
|
Ik heb er verder nog niks van vernomen inmiddels? |
|
ze hebben wat nieuwe nummers nu.. ik moet ze nog ff CDrtje sturen en dan krijg ik die alvast te horen.. ben alleen zelf daar nog al lui in... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
Toch jammer dat alles in de Doom Metal wereld zo langzaam gaat ... ook het releasen van cd's Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ach, ik denk altijd maar : na lang wachten nog meer plezier. |
|
Inmiddels zijn we 2 jaar verder...en nog aan het wachten I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Maar we hebben nu wel een Promo en live 1 (of 2 als je geen laatste trein moest nemen ) nieuw nummer gehoord this user is dead |
|
misschien dat ze zaterdag iets aankondigen. zal ze zien dus wie weet. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote:Vanavond weer! En ik hoorde die zanger op het podium wel iets over een nieuwe plaat zeggen...maar dat klonk niet erg overtuigend. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Vanavond niet voor mij... veel te fuckin ver weg this user is dead |
|
vannavond voor mij lukte ook niet, maar morgen wel in GENT !!! yes !!! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja...voor mij ook. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Ik ging net in dat andere topic posten dat ik langs Anhem kom en plek over heb... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
hehe mooi, ik heb ook een auto kunnen lenen, dus pfiew .. echt net op tijd... 'k werd echt al vet nerveus, ze komen echt bijna nooit zo dichtbij I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heeft iemand een idee van wélke nummers Evoken speelde op hun vorige shows?? Kwestie van een beetje voorbereid te zijn A black heart can only find beauty in darkness. |
|
* Withering Indignation * Tending The Dire Hatred * The Mournful Refusal * In Pestilence, Burning * The Tree Of Life And Death (disEMBOWELMENT) * Antithesis Of Light * Shades Of Night Descending Shades alleen op DDD2. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |