IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Evoken Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-06-2007 11:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2007 10:38 schreef Jenje het volgende:
Ja zag ik ook ja, maar weet jij via welk label?
Die rerelease ging via Solitude (heerslabel) maar ik zie niets over nieuw album.


Via het Zweedse I Hate Records.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-06-2007 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AH ok, eens kijken


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-09-2007 7:49 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik vind Quietus en het latere werk prima te pruimen, is Embrace The Emptiness vergelijkbaar of duidelijk minder? (qua productie?)


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-09-2007 8:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vergelijkbaar


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-09-2007 8:46 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Mooi zo, dan doe ik die bij de bestelling.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-09-2007 23:29 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Greetings Doomed Ones.....

The new artwork has been posted for "A Caress Of the Void". Created by dark mastermind Valentin Mellstrom. The rest of the artwork for the layout is still being finalized as we speak. The mastering is also near completion. I should be getting the master back from the studio sometime next week-so once that happens it'll be off to the label. I will be posting this very soon on our forums as well.

The album will be about 62 minutes long...here's the songlist for those interested

1)A Caress Of the Void
2)Mare Erythraeum
3)Of Purest Absolution
4)Astray In Eternal Night
5)Descend the Lifeless Womb
6)Suffer A Martyr's Trial (Procession At Dusk)
7)Orogeny

en hij komt waarschijnlijk met Halloween uit...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 15-09-2007 23:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Goed nieuws!
Ik vond Quietus geweldig en Antithesis of Light ronduit geniaal. Ik ben zeer benieuwd of ze daar met A Caress Of The Void nog weer een schep bovenop kunnen doen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-09-2007 23:38 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Anders ik wel... Ik hoop ook dat ze weer eens de oceaan overkomen...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-09-2007 23:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

fapfap


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-09-2007 0:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm...volgend jaar is het vijf jaar geleden dat ze op DDD stonden....... ideetje???


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-09-2007 11:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2007 23:29 schreef Doomy het volgende:
Greetings Doomed Ones.....

The new artwork has been posted for "A Caress Of the Void". Created by dark mastermind Valentin Mellstrom. The rest of the artwork for the layout is still being finalized as we speak. The mastering is also near completion. I should be getting the master back from the studio sometime next week-so once that happens it'll be off to the label. I will be posting this very soon on our forums as well.

The album will be about 62 minutes long...here's the songlist for those interested

1)A Caress Of the Void
2)Mare Erythraeum
3)Of Purest Absolution
4)Astray In Eternal Night
5)Descend the Lifeless Womb
6)Suffer A Martyr's Trial (Procession At Dusk)
7)Orogeny

en hij komt waarschijnlijk met Halloween uit...


Nummers 2 en 7 zijn te beluisteren op hun Myspace site:
http://www.myspace.com/evoken


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-11-2007 11:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2007 23:29 schreef Doomy het volgende:

en hij komt waarschijnlijk met Halloween uit...


En Halloween is inmiddels ook alweer voorbij...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2007 11:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mwa, lees overal data in november, dus nog ff wachten jochie


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 15:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Zoals gewoonlijk hehe


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-11-2007 10:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

En hij is uit. Wat klinkt ie weer vet!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2007 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb em nog niet donders ...

Maar draai Antithesis laatste tijd veel en dat blijft toch een topper


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-11-2007 10:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik geloof niet dat Evoken ooit een slecht album heeft uitgebracht. Al hun albums vind ik fantastisch.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2008 20:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er zijn plannen voro een Europese tour komend voorjaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-09-2008 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Laat maar komen


Faustian Spirit of the Earth


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 17-11-2010 20:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

010-11-07 : Evoken News

The Split EP between Evoken and Beneath The Frozen Soil will finally be released on November 12 by I Hate Records. The Doom/Death juggernauts also announce an up-coming full-lenght on Profound Lore due in the beginning of 2012.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-12-2010 20:30 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

http://www.myspace.com/evoken



APR
16
013 Venue
Tilburg, NL, NETHERLANDS


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


miikja
Usericon van miikja
Posted 07-12-2010 1:17 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door miikja op 07-12-2010 1:20]


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-12-2010 1:21 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



miikja
Usericon van miikja
Posted 07-12-2010 1:24 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Ja lach maar, dacht even op het doomed forum te zitten, waar die gasten ook wel eens komen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 07-12-2010 1:27 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 december 2010 20:30 schreef DaVinz het volgende:
APR
16
013 Venue
Tilburg, NL, NETHERLANDS
Top!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen