![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
indd, beetje jammer... aangezien je alleen los een kaartje kan kopen voor de 17de als ik me niet vergis I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
quote: De Evoken nummers zijn weer erg ![]() ![]() |
|
die evoken nummers zijn idd heerlijk die van benath the frozen soil vind ik wat minder, maar al met al een hele leuke split. ![]() |
|
Hoe is A Caress of the Void? Wát een heerschband verder zeg. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
A Caress of the Void vind ik persoonlijk het beste Evoken album! ![]() |
|
Ik vind die net veruit de minste ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lijstje! 1) Quietus 2) Embrace the Emptiness 3) Antithesis of Light 4) A Caress of the Void 5) Shades of Night Descending ![]() |
|
Hehe, okay! 1. Antithesis of Light 2. Quietus 3. Embrace the Emptiness ... ... ... 4. A Caress of the Void Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Precies mijn lijstje ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ik moet nog wat meer en vaker Evoken luisteren om een decent lijstje te kunnen maken, maar tot nu staat de split met Beneath a Frozen Soil vet bovenaan. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Die is ook erg lekker. Komt bij mij als ik splits meeneem (ja, ik weet het, heb ook de demo meegenomen hahhahaha) op de derde plaats. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Goede smaak jij! ![]() ![]() |
|
quote: Maar dat wisten we toch al? ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Leuke band. ![]() |
|
quote: Dat werd tijd! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ULTRASIKED@! ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
ah inderdaad, werd tijd ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Tjonge wat een band... Ik ben pas sinds kort bekend met het materiaal van Evoken. Kennis gemaakt met Antithesis of Light, wat een enorme brok aan desolatie(!!), variatie en boosheid... Sprakeloos.... z.s.m. maar eens het overige materiaal checken. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Nu dacht ik na mijn vorige post, dat ik nooit meer onder de indruk van deze band kon raken als tijdens de Antithesis of Light. Zet ik even Quietus op...... Ben spreekwoordelijk gezien met mijn auto bijna dwars door de vangrail gereden, overigens niet tijdens de eerste luisterbeurt, want toen kon ik de "lijn" niet volgen. Maar tijdens de 2de en nu 3de luisterbeurt komt er veel los... Misschien is dit zelfs wel het allerbeste album, wat ik ooit in mijn leven heb gehoord. Sowieso de allerbeste doom/death funeral symbiose, of hoe je dit ook mag/wil noemen. En wat een galmend geluid, geweldig gewoon! Dat belooft wat als ik de andere albums ook ga luisteren. Nog meer onder de indruk raken of is dit het absolute "dieptepunt"? ![]() an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
Nat slipje? ![]() |
|
quote: Nee die heb ik droog kunnen houden.... de rest overigens niet. an evil incarnation of DEATH! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |