![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
zo zo, hebben we dat ook alweer overleefd ![]() A black heart can only find beauty in darkness. ![]() |
|
gisteren evoken gezien, maar na tien minuten zaal verlaten, was doodop, mens heeft ook slaap nodig ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
FUCKING HEIDEN! ![]() this user is dead ![]() |
|
OK, het wachten duurde lang en ze begonnen pas om 01:00 maar ik kwam enkel voor Evoken en ik ging niet eerder weg. Ben blij dat ik ze eens in levende lijve gezien heb ![]() Btw, volgende week is het Wall of Sleep(HUN), iemand? A black heart can only find beauty in darkness. ![]() |
|
deze keer kom ik mijn doomdanskunsten eens niet vertonen ![]() Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
evoken in gent gezien, samen met Of.Tr., maar evoken overklaste alles... die gasten zijn zo ongelooflijk goed... damn .. geniaal ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Ik vond de eerste 2 groepen anders ook niet slecht, nl Pantheïst en Insanity Reigns Supreme. Officum Triste en Desire vond ik wat langdradig. A black heart can only find beauty in darkness. ![]() |
|
quote: Officum Triste langdradig ... hmm nee vond k niet, desire was inderdaad saai I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
net een update gelezen: ze zijn in de laatste fase van het opnemen van de nieuwe CD en hij zou nog in november dit jaar uit moeten komen! ![]() ![]() |
|
aaaah mooi !! ben benieuwd ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
de nieuwe CD gaat Antithetis of Light heten en komt in ieder geval bij Displeased in December uit! ![]() ![]() |
|
Zag het ook stana ja ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Cool, een soort gathering van de beste Belgische Doom bands? ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
wow, en toen was de topic titel ineens veranderd... ![]() |
|
quote: dus? hoe meer algemene bandtopics hoe beter! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: wel zo makkelijk he ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: yup, je hebt gelijk, is helemaal niet erg ![]() ![]() |
|
quote: dank u ![]() ![]() |
|
quote: Urrgghh... Sinds wanneer ligt Rotterdam in Bel... ach, laat ook maar. Diepe zucht. ![]() ![]() |
|
O.T komt dus niet uit Belgie, maar goed ![]() |
|
quote:Nee, maar het merendeel van de bands komt wel van BE...? @doom: Naja, ok, 'merendeel van' dus. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: COOL!!!! kheb net de hand weten te leggen op COVETING ELYSIUM. wat een heerlijke plaat!!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote: Plaat of nummer van nieuw album? ![]() |
|
plaat, ik dacht dat ie uit 2003 komt. of een of andere pik op dc++ heeft er een verkeerd label aangeplakt. tklinkt wel erg Evoken.... I Find That I Am Not There... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |