IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : het niet meer toelaten van bepaalde personen Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 18:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
Dat verneukt ZM pas, ZM'ers die denken dat de rest van ZM tegen ze op moet kijken.


Dat denkt niemand, maar het nivo en de gemiddelde leeftijd is echt schrikbarend laag de laatste tijd, en de 'ouwere' ZM-ers verdienen zeker enig respect.
Gisteren heb ik echt de slechtste dag meegemaakt op ZM, op een gegeven zat ik gewoon opgefokt achter mijn PC.
Ik ben ook nog niet lang hier, dus wil me niet profileren als een ZM-diehard, maar ben wel 28 jaar dus ben wel al een stuk ouder als veel mensen hier. Soms zelfs meer als 2 keer zo oud.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-11-2002 18:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 november 2002 18:38 schreef Misanthrope het volgende:
Ben jij god?


Dat is irrelevant.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 18:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:40 schreef Heiden het volgende:
Dat denkt niemand, maar het nivo en de gemiddelde leeftijd is echt schrikbarend laag de laatste tijd, en de 'ouwere' ZM-ers verdienen zeker enig respect.
Gisteren heb ik echt de slechtste dag meegemaakt op ZM, op een gegeven zat ik gewoon opgefokt achter mijn PC.
Ik ben ook nog niet lang hier, dus wil me niet profileren als een ZM-diehard, maar ben wel 28 jaar dus ben wel al een stuk ouder als veel mensen hier. Soms zelfs meer als 2 keer zo oud.
Vanaf welke leeftijd zou jij dan mensen op ZM willen toelaten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 18:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 november 2002 18:34 schreef wladimir het volgende:
laat ook maar.
Wees eigenwijs en leef in je eigen bekrompen wereldje.


de ironie


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-11-2002 18:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:46 schreef karnivoor het volgende:
de ironie
de meeloper


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 18:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:43 schreef Misanthrope het volgende:
Vanaf welke leeftijd zou jij dan mensen op ZM willen toelaten?


Een jaar of 16, want 12 en 13-jarigen gaat me echt te ver. Dan kunnen er ook weer eens wat grovere plaatjes worden gepost enzo. Want daar word door jongelingen over gezeurd, maar ik wil me niet gaan aanpassen omdat hier 12-jarigen rondhangen. En dat zou Paul ook niet moeten doen. Het is hier geen inloophuis voor kinderen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-11-2002 18:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ja, maar Heiden je kan natuurlijk wel heel gemakkelijk op internet je leefdtijd etc veranderen. Dus of het zal helpen ik weet niet, maar je kan het proberen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 18:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 november 2002 18:48 schreef wladimir het volgende:
de meeloper



kijk naar jezelf en probeer te begrijpen wat azzie bedoeld







al ietsje duidelijker? arrogante nieuwkomertjes die denken dat ze alles zijn en doen alsof ze al sinds het begin op zm zitten... flikker toch op...


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 18:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:49 schreef Heiden het volgende:
Een jaar of 16, want 12 en 13-jarigen gaat me echt te ver. Dan kunnen er ook weer eens wat grovere plaatjes worden gepost enzo. Want daar word door jongelingen over gezeurd, maar ik wil me niet gaan aanpassen omdat hier 12-jarigen rondhangen. En dat zou Paul ook niet moeten doen. Het is hier geen inloophuis voor kinderen.
Meestal zijn het niet de 12-jarige knulletjes die klagen over plaatjes e.d., maar oudere en bezorgde ZM'ers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 18:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:50 schreef karnivoor het volgende:
al ietsje duidelijker? arrogante nieuwkomertjes die denken dat ze alles zijn en doen alsof ze al sinds het begin op zm zitten... flikker toch op...
Daar ben ik het mee eens, maar als nieuwelingen zich gedragen als nieuwelingen hebben ze een grote kans om 'verstoten' te worden, want dan zijn ze vaak niet 'true' genoeg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 18:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 november 2002 18:50 schreef wladimir het volgende:
ja, maar Heiden je kan natuurlijk wel heel gemakkelijk op internet je leefdtijd etc veranderen. Dus of het zal helpen ik weet niet, maar je kan het proberen.


idd, je kan die grens gewoon niet bepalen... misschien een (metal)test doen vooraf ofzo maar ook dit is te frauderen. en er zitten nauwelijks problemen in die hoek dus dat heeft ook weer geen nut... een laatste optie is een automatisch formulier laten invullen met wat vragen (algemeen, niet persoonlijk)en als dit niet serieus wordt ingevuld, geen account...

tis maar een idee...


Je moeder.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-11-2002 18:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik kijk wel vaker in de spiegel en soms is het wel is goed om opmerkingen te krijgen.
Maar dat idee van een autoformulier is best goed.
Zoiets fraudeer je toch niet makkelijk?


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 26-11-2002 18:58]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 18:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 november 2002 18:53 schreef Misanthrope het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar als nieuwelingen zich gedragen als nieuwelingen hebben ze een grote kans om 'verstoten' te worden, want dan zijn ze vaak niet 'true' genoeg.


maar het haantjesgedrag en de arrogantie van de gemiddelde diskotheekganger zoals bijvoorbeeld wladimir en slechtheid vaak gebruiken, valt bij mij (en misschien ook wel anderen) vaak slecht... ze zeiken om niks en dat continu

niks verder tegen die twee, ken ze immers toch niet persoonlijk, maar de manier van posten bedoel ik dan

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-11-2002 18:55]


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 18:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:55 schreef karnivoor het volgende:
maar het haantjesgedrag en de arrogantie van de gemiddelde diskotheekganger zoals bijvoorbeeld wladimir en slechtheid vaak gebruiken, valt bij mij (en misschien ook wel anderen) vaak slecht... ze zeiken om niks en dat continu

niks verder tegen die twee, ken ze immers toch niet persoonlijk, maar de manier van posten bedoel ik dan
Dan zie ik persoonlijk het probleem niet, je kunt nu eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn en dat geeft jou niet meer het recht om hier te zijn dan bv. wladimir en slechtheid. (slechtheid en wladimir beschouw ik eigenlijk niet echt als nieuwelingen. )


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 26-11-2002 18:57 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 26 november 2002 18:52 schreef Misanthrope het volgende:
Meestal zijn het niet de 12-jarige knulletjes die klagen over plaatjes e.d., maar oudere en bezorgde ZM'ers.

Ja ik zeur ook niet over plaatjes als ze het niet willen zien dan moeten ze maar opflikkeren (of niet meer in dat topic komen)


Metal heerst


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2002 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 26 november 2002 18:57 schreef Misanthrope het volgende:
Dan zie ik persoonlijk het probleem niet, je kunt nu eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn en dat geeft jou niet meer het recht om hier te zijn dan bv. wladimir en slechtheid. (slechtheid en wladimir beschouw ik eigenlijk niet echt als nieuwelingen. )


hoeft ook niet maar dat wil niet zeggen dat ze niet irritant kunnen zijn. slechtheid is dan ook geen nieuweling, maar wel irri soms en vladimir is in mijn ogen nog wel een nieuwkomer, en ook irritant uiteraard


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:53 schreef Misanthrope het volgende:
Daar ben ik het mee eens, maar als nieuwelingen zich gedragen als nieuwelingen hebben ze een grote kans om 'verstoten' te worden, want dan zijn ze vaak niet 'true' genoeg.


Vind ik niet, sommige mensen krijgen gelijk respect, ook als ze overduidelijk nieuw zijn. Net zoals hier mensen worden verbannen omdat ze grof zijn, moet je ook kunnen verbannen worden op kinderachtigheid. En arrogante nieuwelingen, worden sneller weggepest als 'nieuwe' nieuwelingen. We zijn geen monsters, ik persoonlijk geef iedereen respect. Maar als 13 jarige nieuwelingen bijdehand gaan doen in topics en denken dat ze verstand hebben van muziek word ik geirriteerd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ook als ze er echt verstand van hebben?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:59 schreef karnivoor het volgende:
hoeft ook niet maar dat wil niet zeggen dat ze niet irritant kunnen zijn. slechtheid is dan ook geen nieuweling, maar wel irri soms en vladimir is in mijn ogen nog wel een nieuwkomer, en ook irritant uiteraard
OK, ik persoonlijk kijk er gewoon overheen als iemand irritant aan het posten is. Wanneer beschouw jij eigenlijk iemand niet meer als nieuweling?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-11-2002 19:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 18:59 schreef karnivoor het volgende:
hoeft ook niet maar dat wil niet zeggen dat ze niet irritant kunnen zijn. slechtheid is dan ook geen nieuweling, maar wel irri soms en vladimir is in mijn ogen nog wel een nieuwkomer, en ook irritant uiteraard
Alles gaat niet altijd zoals je wil . En als alles naar je zin zo gaan, zou het ook snel saai worden.

Maar laat is wat meer van die ideeen zien.
In plaats van die persoon is irritant etc.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2002 19:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik vind dat leeftijd gebeuren altijd een beetje jammer. Je scheert iedereen over 1 kam en dat vind ik niet kunnen. Mensen van 16 kunnen vervelender en kinderachtiger gedrag vertonen dan iemand van 15. Het zit 'em heus niet alleen in de leeftijd. Het zit em in de aard van mensen en de durf die mensen op het net hebben die ze in het echte leven niet hebben. Het typische puberale gedrag kijk mij stoer zijn, maar in het echt ben ik niets.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:06 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:01 schreef Misanthrope het volgende:
Ook als ze er echt verstand van hebben?


Ze moeten gewoon niet bijdehand doen, zeker kunnen ze verstand van muziek hebben. Ik heb ook niet veel verstand van bepaalde stromingen, maar dat hoor je mij dan ook niet zeggen.
Maar ik hou er nu over op, want het word weer een welles/nietes spelletje en dat bedoel ik nu met kinderachtigheid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

En nu verder naar de oplossingen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:11 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:03 schreef Cadaveria het volgende:
Ik vind dat leeftijd gebeuren altijd een beetje jammer. Je scheert iedereen over 1 kam en dat vind ik niet kunnen. Mensen van 16 kunnen vervelender en kinderachtiger gedrag vertonen dan iemand van 15. Het zit 'em heus niet alleen in de leeftijd. Het zit em in de aard van mensen en de durf die mensen op het net hebben die ze in het echte leven niet hebben. Het typische puberale gedrag kijk mij stoer zijn, maar in het echt ben ik niets.

hehe ja zoals ik


Thou blessed by night


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben stoerder in het echte leven. Op internet ben ik een watje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen