|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is irrelevant. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Vanaf welke leeftijd zou jij dan mensen op ZM willen toelaten? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: de ironie Je moeder. |
|
quote:de meeloper |
|
quote: Een jaar of 16, want 12 en 13-jarigen gaat me echt te ver. Dan kunnen er ook weer eens wat grovere plaatjes worden gepost enzo. Want daar word door jongelingen over gezeurd, maar ik wil me niet gaan aanpassen omdat hier 12-jarigen rondhangen. En dat zou Paul ook niet moeten doen. Het is hier geen inloophuis voor kinderen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja, maar Heiden je kan natuurlijk wel heel gemakkelijk op internet je leefdtijd etc veranderen. Dus of het zal helpen ik weet niet, maar je kan het proberen. |
|
quote: kijk naar jezelf en probeer te begrijpen wat azzie bedoeld al ietsje duidelijker? arrogante nieuwkomertjes die denken dat ze alles zijn en doen alsof ze al sinds het begin op zm zitten... flikker toch op... Je moeder. |
|
quote:Meestal zijn het niet de 12-jarige knulletjes die klagen over plaatjes e.d., maar oudere en bezorgde ZM'ers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Daar ben ik het mee eens, maar als nieuwelingen zich gedragen als nieuwelingen hebben ze een grote kans om 'verstoten' te worden, want dan zijn ze vaak niet 'true' genoeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: idd, je kan die grens gewoon niet bepalen... misschien een (metal)test doen vooraf ofzo maar ook dit is te frauderen. en er zitten nauwelijks problemen in die hoek dus dat heeft ook weer geen nut... een laatste optie is een automatisch formulier laten invullen met wat vragen (algemeen, niet persoonlijk)en als dit niet serieus wordt ingevuld, geen account... tis maar een idee... Je moeder. |
|
Ik kijk wel vaker in de spiegel en soms is het wel is goed om opmerkingen te krijgen. Maar dat idee van een autoformulier is best goed. Zoiets fraudeer je toch niet makkelijk? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 26-11-2002 18:58] |
|
quote: maar het haantjesgedrag en de arrogantie van de gemiddelde diskotheekganger zoals bijvoorbeeld wladimir en slechtheid vaak gebruiken, valt bij mij (en misschien ook wel anderen) vaak slecht... ze zeiken om niks en dat continu niks verder tegen die twee, ken ze immers toch niet persoonlijk, maar de manier van posten bedoel ik dan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-11-2002 18:55] Je moeder. |
|
quote:Dan zie ik persoonlijk het probleem niet, je kunt nu eenmaal niet met iedereen vriendjes zijn en dat geeft jou niet meer het recht om hier te zijn dan bv. wladimir en slechtheid. (slechtheid en wladimir beschouw ik eigenlijk niet echt als nieuwelingen. ) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja ik zeur ook niet over plaatjes als ze het niet willen zien dan moeten ze maar opflikkeren (of niet meer in dat topic komen) Metal heerst |
|
quote: hoeft ook niet maar dat wil niet zeggen dat ze niet irritant kunnen zijn. slechtheid is dan ook geen nieuweling, maar wel irri soms en vladimir is in mijn ogen nog wel een nieuwkomer, en ook irritant uiteraard Je moeder. |
|
quote: Vind ik niet, sommige mensen krijgen gelijk respect, ook als ze overduidelijk nieuw zijn. Net zoals hier mensen worden verbannen omdat ze grof zijn, moet je ook kunnen verbannen worden op kinderachtigheid. En arrogante nieuwelingen, worden sneller weggepest als 'nieuwe' nieuwelingen. We zijn geen monsters, ik persoonlijk geef iedereen respect. Maar als 13 jarige nieuwelingen bijdehand gaan doen in topics en denken dat ze verstand hebben van muziek word ik geirriteerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ook als ze er echt verstand van hebben? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:OK, ik persoonlijk kijk er gewoon overheen als iemand irritant aan het posten is. Wanneer beschouw jij eigenlijk iemand niet meer als nieuweling? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Alles gaat niet altijd zoals je wil . En als alles naar je zin zo gaan, zou het ook snel saai worden. Maar laat is wat meer van die ideeen zien. In plaats van die persoon is irritant etc. |
|
Ik vind dat leeftijd gebeuren altijd een beetje jammer. Je scheert iedereen over 1 kam en dat vind ik niet kunnen. Mensen van 16 kunnen vervelender en kinderachtiger gedrag vertonen dan iemand van 15. Het zit 'em heus niet alleen in de leeftijd. Het zit em in de aard van mensen en de durf die mensen op het net hebben die ze in het echte leven niet hebben. Het typische puberale gedrag kijk mij stoer zijn, maar in het echt ben ik niets. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ze moeten gewoon niet bijdehand doen, zeker kunnen ze verstand van muziek hebben. Ik heb ook niet veel verstand van bepaalde stromingen, maar dat hoor je mij dan ook niet zeggen. Maar ik hou er nu over op, want het word weer een welles/nietes spelletje en dat bedoel ik nu met kinderachtigheid. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
En nu verder naar de oplossingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hehe ja zoals ik Thou blessed by night |
|
Ik ben stoerder in het echte leven. Op internet ben ik een watje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |