|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar het aantal post om mensen toe te laten in Onzin moet dus omhoog |
|
Jep, zeker naar 150 ofzo. |
|
quote: Nee man, 13.000 |
|
PECH voor de nieuwelingen . |
|
Nieuwelingen schmieuwelingen, omhoog die limiet ! |
|
laten de nieuwelingen nou voor de meeste problemen zorgen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Sorry, mijn mening: Van mij mag het best omhoog, 50 posts zijn gehaald voordat iemand door heeft dat die gast hier eigenlijk niks te zoeken heeft. Ik vind zelf dat mensen die totaal niet geinteresseerd zijn in metal, dat die gewoon ook uit de onzin moeten blijven (Opvoeden noem je dat) |
|
Uberleden moeten de status verhoging goedkeuren! |
|
Even serieus, 150 tot 200 posts...? |
|
pff .. doe het hele onzin forum maar gewoon weg etters hou je toch |
|
Idd, IRC heerscht toch de pan uit . |
|
Nee zeg, het onzin forum hoort erbij!! |
|
quote: That HURTS !!!!! Wiegen Meister ! |
|
quote:Met het gevolg dat er in de serieuze topic's off topic wordt geluld. Of bedoel je dat de topic's wel blijven bestaan maar de benaming vervalt? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hihi, ge weet het tenminste |
|
quote:Ik vind 100 dan eerst wel leuk (ook even gekeken naar de toppost lijst) En als je dat binnen 5 dagen al haalt, dan doe je toch iets fout. [edit: verkeerde quote] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-11-2002 22:54] |
|
Nee dicht die hap! Paar leuke onzin topics houden (metalgame, het echte onzin topic) de rest strikt serieus! |
|
ik denk toch echt dat je de relatief serieuze topics daarmee naar beneden haalt. Het blijkt wel dat de gebruikers het lul topic nodig hebben. Kijk hoe snel zo'n topic vol is. Denk je niet dat je dat dus alleen maar zal gaan verplaatsen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zeg toch dat die wel kan blijven ? |
|
Onzin toegankelijk maken vanaf 1000 posts. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
weet ik veel wat jij onder het echte onzin topic verstaat. Ik versta er andere topics onder namelijk. Maar goed. Misschien is het wel handig om de benaming onzin weg te halen misschien raakt dat woord iets minder belast. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
"Onzin forum" veranderen in "De metal hangplek" |
|
Verandert niks .. |
|
quote:Wel dat het geen complete onzin oproept natuurlijk |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |