IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : het niet meer toelaten van bepaalde personen Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:12 schreef Heiden het volgende:
Ik ben stoerder in het echte leven. Op internet ben ik een watje.
(Kinderachtig gedrag)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:13 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:12 schreef Heiden het volgende:
Ik ben stoerder in het echte leven. Op internet ben ik een watje.

ik ben een heel groot watje ook op internet en toch ben ik nog stoerder als jou


Thou blessed by night


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het niveau van de Nederlandse taal daalt hier ook weer enorm.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:15 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:14 schreef Misanthrope het volgende:
Het niveau van de Nederlandse taal daalt hier ook weer enorm.

ja ikke dat ook al vind


Thou blessed by night


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:13 schreef Misanthrope het volgende:
(Kinderachtig gedrag)


Er is een groot verschil tussen ouwehoeren en kinderachtig gedrag, maar daar zul je nog wel achterkomen als je wat ouder bent. En nu bek dicht!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 19:16 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 18:03 schreef wladimir het volgende:
Maak je eigen forum, fucking retard.

Ghehe Been there, done that.

Maar als je geen irritante mensen op t forum wilt heeft het wat mij betreft geen zin een apart forum te maken voor mensen die jong zijn of weinig posts hebben gemaakt, dat heeft gewoon niks met irritant zijn te maken. (ik ben 25, heb meer dan 1000 posts gemaakt en ik kan ook waanzinnig irritant zijn)
Je zou eventueel een stem-systeem kunnen maken waar de 'elite' kan stemmen of iemand toegelaten mag worden tot het elite-gedeelte van het forum... Maar dat vind ik persoonlijk wel erg triest en Big-Brother achtig...


Zenial


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:16 schreef Heiden het volgende:
Er is een groot verschil tussen ouwehoeren en kinderachtig gedrag, maar daar zul je nog wel achterkomen als je wat ouder bent. En nu bek dicht!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:13 schreef §inner het volgende:
ik ben een heel groot watje ook op internet en toch ben ik nog stoerder als jou


Good for you.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2002 19:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Tot dusver is er gewoon geen redelijke oplossing. We weten nu waar het aan schort. Kan je als forum gewoon niet wat toleranter zijn dan een heel forum moeten aanpassen aan een paar rotte appels?
Het lijkt af en toe wel of er een winterdepressie epidimie is. Er kan zo heftig gereageerd worden. Kap daar zelf eerst eens mee om op een ander te reageren. Dat is voor je zelf prettiger en er is voor een ander ook geen reden meer om op jou te reageren. Zo komt er dus ook geen ruzie en geen irritatie. misschien wel irritatie maar je houd het in iedergeval aan jou zijde van de PC. Als mensen genegeerd worden is het voor hun ook niet leuk meer.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Een maand proeftijd is wel een idee, als iemand zich in die maand misdraagt dan kan hij na die maand geen toegang meer krijgen tot het forum.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:23 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:19 schreef Heiden het volgende:
Good for you.

hehe ja he (dit is red bull geen bier) en dit is headbangen op k3


Thou blessed by night


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 19:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben voor 13000 posts proeftijd .


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:28 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:23 schreef Misanthrope het volgende:
Een maand proeftijd is wel een idee, als iemand zich in die maand misdraagt dan kan hij na die maand geen toegang meer krijgen tot het forum.
dat is nie echt goed idee hoor :S dan blijf je toch gewoon ff van forum tot de maand voorbij is?


Thou blessed by night


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben voor 13000 posts proeftijd .
Hehe dus dan zitten alle moderators en admins nog in hun proeftijd?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:28 schreef §inner het volgende:
dat is nie echt goed idee hoor :S dan blijf je toch gewoon ff van forum tot de maand voorbij is?
Oeps, idd. Dan gewoon een proeftijd van 100 posts of zo.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


§inner
HAIL THE FALLEN
Usericon van §inner
Posted 26-11-2002 19:29 by §inner Wijzig reactieProfiel van §innerQuote dit berichthttp://www8.50megs.com/moonspell

quote:
Op 26 november 2002 19:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben voor 13000 posts proeftijd .

ik ben voor 66666 proeftijd ter ere van Marduk zodat je je goed op dit forum kunt misdragen en heel veel k3 forums kunt posten.


Thou blessed by night


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:23 schreef Misanthrope het volgende:
Een maand proeftijd is wel een idee, als iemand zich in die maand misdraagt dan kan hij na die maand geen toegang meer krijgen tot het forum.


Da's een plan, maar waarschijnlijk zullen mensen die niet in de smaak vallen worden uitgelokt zodat ze zich gaan misdragen.
Is ook met Heos gebeurd als je het mij vraagt. Het is niet zo makkelijk eigenlijk. Wat doe ik ook in deze discussie, iedereen heeft recht van spreken, gewoon niet op reageren dan, maar mijn punt is dat er gewoon te veel kleine kinderen zijn de laatste tijd en dat dus ook het nivo daalt naar de belevingswereld van een 13-jarige. En dat vind ik gewoon een slechte ontwikkeling, maar er is verder niet veel aan te doen, behalve een paar wegflamen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 19:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:28 schreef Misanthrope het volgende:
Hehe dus dan zitten alle moderators en admins nog in hun proeftijd?
Sterker nog, alleen Jenje en ik hebben onze proeftijd doorstaan.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 19:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 19:28 schreef §inner het volgende:
dat is nie echt goed idee hoor :S dan blijf je toch gewoon ff van forum tot de maand voorbij is?

Ja precies, en een tig-posts-proeftijd heeft ook geen garantie dat diegene zich na die aantal posts goed gedraagt...
En wat is dan trouwens het criterium wanneer iemand in zijn proeftijd gebanned wordt? Irritant zijn is namelijk nogal relatief...


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-11-2002 19:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:30 schreef Heiden het volgende:
Da's een plan, maar waarschijnlijk zullen mensen die niet in de smaak vallen worden uitgelokt zodat ze zich gaan misdragen.
Is ook met Heos gebeurd als je het mij vraagt. Het is niet zo makkelijk eigenlijk. Wat doe ik ook in deze discussie, iedereen heeft recht van spreken, gewoon niet op reageren dan, maar mijn punt is dat er gewoon te veel kleine kinderen zijn de laatste tijd en dat dus ook het nivo daalt naar de belevingswereld van een 13-jarige. En dat vind ik gewoon een slechte ontwikkeling, maar er is verder niet veel aan te doen, behalve een paar wegflamen.

Okay, nu serieus: ik vind het af en toe ook een behoorlijke ballenbak.

Maar ja, dan gaan we toch lekker met MBMarduk en Iskariot op IRC zitten . Hehehe Eindhoven Terror Crew


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-11-2002 19:33 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Okay, nu serieus: ik vind het af en toe ook een behoorlijke ballenbak.

Maar ja, dan gaan we toch lekker met MBMarduk en Iskariot op IRC zitten . Hehehe Eindhoven Terror Crew


Ja, inderdaad! Nu je het zegt ik zal mijn KVIRC maar eens aantrappen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-11-2002 19:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 november 2002 19:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehehe Eindhoven Terror Crew

Ouch! Ben ik even blij dat ik niet meer in eindhoven woon...


Zenial


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2002 19:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2002 19:30 schreef Zenial het volgende:
Ja precies, en een tig-posts-proeftijd heeft ook geen garantie dat diegene zich na die aantal posts goed gedraagt...

precies. Jij gaat bij je nieuwe baan met 2 maanden proeftijd ook geen rottigheid uithalen. na je proeftijd is dat vaak wel anders.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2002 19:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

In feite is het gewoon aan de mods om te beslissen of er iemand gebanned wordt, maar als ze dan besluiten iemand te bannen komt er veel kritiek


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-11-2002 19:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Democratie


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen