|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Niks geen gemaar. Punt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Boehoehoehoehoeeee wat ben jij streng |
|
*Pets!* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Auw! Do it again, do it again.. Damn ik wil ook vakantie! |
|
quote: Mag het hopen ja! The Old Dead Tree is geweldig!! |
|
oohja (Y) natuurlijk ben ik ook weer aanwezig ik ga er vooral heen voor insission, the lucifer principle, the old dead tree en desaster ··· Break this bittersweet spell on me, Lost in the arms of destiny ··· |
|
*Kick* |
|
Neuj, te ver weg voor deze bands. De grote bands zie ik wel een keer in de 013 oid en de rest speelt toch 85x per jaar in Nederland. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Greyline vervangt Keyzer Soze. |
|
quote: Dat verlaagd de drempel om heen te gaan. |
|
Ik ben zeker aanwezig |
|
quote: Ik ook. |
|
Wie is jesterhead? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Voornaam: rien |
|
Ah oke! Rien al de foto's (met name de reeks van jou) gezien van afgelopen vrijdag? [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-11-2005 12:36] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Handig zo'n profiel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inderdaad, alhoewel ik toen alsnog geen idee had wie het was maar daar is hun website weer handig voor ghehe. |
|
Rien staat geniaal op een reeks foto's van afgelopen vrijdag. Eigenlijk zouden ze daar een gifje van moeten maken. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-11-2005 12:41] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Gewoon hier posten die foto's |
|
Ze staan nog op de pc bij Dennis. Volgens mij heeft Blondi ze ook al thuis. Niet dat hij ze zomaar mag posten hier. Dat doe ik wel zodra er mijn naam op staat. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ben benieuwd, misschien ga ik nog wat foto's maken tijdens Baggerfest. Balen dat mn pa weer een andere camera gekocht heeft, moet ik weer zoeken naar de juiste instellingen en alles.. |
|
Martin had me ook al gevraagd maar ik ben er dan niet, hey. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik ben niet gevraagd, ik ga gewoon klooien met de camera. Maarre wel slecht hoor dat jij er niet bent. |
|
Schattige lieve kerels heur, Burning Hatred, maarre Napalm Death, Hatebreed... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |