|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey Rien Ik ben er ook denk ik |
|
quote: ja ik heb het gehoord van martin maar heb nog niets gezien hopelijk zie ik ze snel |
|
ik zie jullie zaterdag denk ik wel.. ik tag met greyline mee als het wat mee zit. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: denk ik? ik weet het wel zeker en gaan gewoon weer donders en dacht ik |
|
IK WIL OOOOOOOOK!!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: GA DAN MEE SUKKEL! Je moet immers The Old Dead Tree kijken en anders schop ik je gewoon |
|
Oeh, lekkerrrr OK ik ga wel mee [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 29-11-2005 21:14] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Openingspost aangepast lieve kindertjes |
|
waarom dat nou weer? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hmm ff checken of ik kan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Treiners vanuit Zwolle die willen meereizen: 13.19 spoor 7 en laatste trein terug gaat om 23.16 vanuit Rijssen. Kan er 3 meenemen met de kortingskaart. Wordt vast een leuk feestje en zo niet dan niet. |
|
quote: weet jij hoe laat het afgelopen is? wij gaan ook heen waarschijnlijk!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Men zei voor de laatste trein, het begint vroeg dus neem aan dat het tegen 23 uur ofzo klaar is met de bands. |
|
quote: ok nice dan ga ik ook met de trein SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Zolang je niet gaat blowen in de trein.. Ghehe komt goed, leuk dat jij/jullie ook gaan |
|
quote: blowen was dat? ja leuk he, heb er zin in SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Zo is ze braaf.. Gaan dr nog meer vanuit Zwolle dan? |
|
quote: Niet dat ik weet. SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
Ik!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Pff jij woont NOG niet in Zwolle, pas vanaf donderdag |
|
Ja en? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Neeeee jij kan niet, echt niet. Dan heb je het heeeeeel druk enzo.. Nee grapje hoor, als je toch gaat dan beloof ik geen foto van je te maken als je je stoere pose aanneemt en dan beloof ik dat je een biertje van me krijgt waar niet in getuft is. Kom je ook, ja? |
|
No way dat hij komt als ik er niet ben! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |