|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Moooooi |
|
Kwaliteit ook niet optimaal maar vond hem wel lieflijk opstaan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
@ The_Witch Kijk eens... kijk eens!!! Alleen daarvoor al naar TODT kijken |
|
Ik heb helemaal niets van die band gezien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Je hebt wat gemist, lekk0rrrr!!! |
|
Beneden in de gesloten 70/80/90-bar was het ook gezellig en gratis. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ha haa, gave foto Nixie!!!! |
|
quote: Oh oh dat zal hij niet leuk vinden... ...hij zou het es moeten weten... |
|
quote:Bedankt, behoorlijk gek mee. Komt jou EMG uit. (Die had jij toch gekocht???) |
|
quote: Wat een rotkop heeft die |
|
quote: Wie.. hij.. die blonde? Joah vertel maar hoor, complimenten!! Dat was een best partijtje kwijlen daar vooraan bij het podium haha. Oh en trouwens, wat heeft die TODT zanger een rare bek [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-12-2005 23:55] |
|
quote:Je zult het elke dag maar moeten zien in de spiegel |
|
quote: Heey, jij ook al hier.. Zeker allemaal de schuld van Buried_Alive.. |
|
quote: Jeps die, Nicolas, maar daar wordt hij een beetje verlegen van denk ik |
|
quote:Echt niet!!! |
|
quote: Haha cute!! Nouja, doe hem maar de groeten dan en zeg maar dat hij zijn haar niet mag afknippen |
|
quote: Jaja.. geloof dr niks van |
|
quote: Ha! Blij dat ik niet de enige ben die het zegt! [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 05-12-2005 23:59] |
|
quote: O!!! Ja!!! Dat ben ik ja |
|
quote: Mwah er waren er wel meer hoor, moest hier voor wel even wat mensen erop wijzen maar toen men het eenmaal zag.. sja Edit: Sorry Buried_Alive [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-12-2005 0:02] |
|
... dat ie z'n haar niet mag afknippen! [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 06-12-2005 0:04] |
|
F*ck... als ik nou had geweten dat Seizure ook optrad... Damn... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |