|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: breezahs "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
nou, nog even bellen en wie weet staan wij morgen op baggerfest! ligt even aan hoeveel mats aan zijn tijden kan doen. Lets hope!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Oke Ik ben er morgen ook. Gaan we eerst spelen en En dan heel veel zuipen en bands kijken |
|
quote: Dat zou wel tof zijn: Seizure op baggerfest! Maar daar komen we morgen wel achter. see you at occultfest! |
|
quote: You've got mail.. checkerdecheck! |
|
Tot morgen, dus toch. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Neem je camera dan mee, kun jij mooie foto's maken enne jij komst vast en zeker speciaal voor Robbemansje he.. jaaaa ik heb je wel door hoor [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 0:46] |
|
JA!!!!! wij staan als 1ste band (ivm met mats zijn werk) op BAGGERFEST!! HOORAY!! ieder dus eem komen en onze cd kopen!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: op mijn Gmail ja? dan heb ik die idd al gelezen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hahaha, wat ben jij een vaag manneke Ik heb The_Witch een mailtje gestuurd, niet naar jou |
|
Damn !!! Seizure aan de lijst toegevoegd... Als ik dat verdorie had geweten, was ik WEL gegaan. Maar helaas nu al andere plannen... |
|
quote: Jammer Regeer maar gmc kun je toch best overslaan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 10:53] |
|
quote: Zelfs dat zit er niet in, want dat had ik idd best kunnen overslaan en had ik dan ook wel gedaan (Desaster, Pentacle & Seizure !!!). Helaas... Heb een verjaardag. |
|
die verjaardag komt volgend jaar ook wel weer They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Hele goeie! |
|
quote: ik heb nog wel eens goeie ideeen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Meld je je ziek edit: dankzij XXL [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 11:41] |
|
quote: Gaaf! Kunnen we eindelijk Seizure live zien! Ben benieuwd! see you at occultfest! |
|
quote: |
|
Oja, weet iemand de weg van station naar de Lucky toevallig? |
|
quote: Wij volgen gewoon lui waarvan wij denken dat die ook naar baggerfest gaan. see you at occultfest! |
|
Ehm.. spoor oversteken en dan, geloof ik naar links en blijfen lopen totdat er aan de rechte kant Lucky verschijnt. |
|
quote: Station uit, rechtsaf, rechts over het spoor, en dan rechtsaf doorlopen. Maar pin me dr niet op vast haha. Is iig vlakbij |
|
quote:Je moet alleen wel een eind omlopen, maar het zit direct achter het station. Niet moeilijk om te vinden. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |