![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: breezahs ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
nou, nog even bellen en wie weet staan wij morgen op baggerfest! ligt even aan hoeveel mats aan zijn tijden kan doen. Lets hope!! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Oke Ik ben er morgen ook. Gaan we eerst spelen ![]() ![]() En dan heel veel ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat zou wel tof zijn: Seizure op baggerfest! Maar daar komen we morgen wel achter. see you at occultfest! ![]() |
|
quote: You've got mail.. checkerdecheck! ![]() |
|
Tot morgen, dus toch. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() Neem je camera dan mee, kun jij mooie foto's maken ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 0:46] ![]() |
|
JA!!!!! wij staan als 1ste band (ivm met mats zijn werk) op BAGGERFEST!! HOORAY!! ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: op mijn Gmail ja? dan heb ik die idd al gelezen ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Hahaha, wat ben jij een vaag manneke ![]() ![]() Ik heb The_Witch een mailtje gestuurd, niet naar jou ![]() ![]() |
|
Damn !!! Seizure aan de lijst toegevoegd... Als ik dat verdorie had geweten, was ik WEL gegaan. Maar helaas nu al andere plannen... ![]() ![]() |
|
quote: Jammer Regeer ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 10:53] ![]() |
|
quote: Zelfs dat zit er niet in, want dat had ik idd best kunnen overslaan en had ik dan ook wel gedaan (Desaster, Pentacle & Seizure !!!). Helaas... Heb een verjaardag. ![]() |
|
die verjaardag komt volgend jaar ook wel weer ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hele goeie! ![]() ![]() |
|
quote: ik heb nog wel eens goeie ideeen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Meld je je ziek ![]() edit: dankzij XXL ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2005 11:41] ![]() |
|
quote: Gaaf! Kunnen we eindelijk Seizure live zien! Ben benieuwd! see you at occultfest! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Oja, weet iemand de weg van station naar de Lucky toevallig? ![]() ![]() |
|
quote: Wij volgen gewoon lui waarvan wij denken dat die ook naar baggerfest gaan. see you at occultfest! ![]() |
|
Ehm.. spoor oversteken en dan, geloof ik naar links en blijfen lopen totdat er aan de rechte kant Lucky verschijnt. ![]() |
|
quote: Station uit, rechtsaf, rechts over het spoor, en dan rechtsaf doorlopen. Maar pin me dr niet op vast haha. Is iig vlakbij ![]() ![]() |
|
quote:Je moet alleen wel een eind omlopen, maar het zit direct achter het station. Niet moeilijk om te vinden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |