|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga hier zeker heen. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Ik ook geloof ik. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
beetje jammer dat Infinity pas half 12 begint te spelen.. ik geloof dat rond 12 uur/half 1 de laatse trein al gaat. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
hm ga der niet bij zijn, geen vervoer.. Je moeder. |
|
quote:Ik ken het probleem. Mensen met een auto en afspraken zijn gay. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
did you mention gay yet? Je moeder. |
|
quote: Ik geloof dat Babylon rekening houdt met de laatste treinen rond 1 uur, maarja, ligt eraan welke kant je uit moet. Naar Rotterdam geloof ik om half 1 de laatste, naar De Haag om 00.14 ofzo... |
|
Gaat het helaasch niet worden voor me. Jammer want had graag Infinity nog eenmaal willen zien heerschen en Hailstorm is ook al niet mis. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 28-10-2005 17:46] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: zwolle? Je moeder. |
|
wie gaat daar nou wonen. |
|
quote: Mensen met oranje polo's. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Gaat niet lukken Jaap. Ik heb t al uitgezocht voor Apeldoorn en die laatste trein gaan gelijk, geloof ik. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
zeer fijne line-up.. jammer dat ik morgen al een feest in Killburg heb... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Doet Israthoum dan nog steeds iets? Had al lang niks van ze gehoord. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nachtbus naar Utrecht, vanuit daar met het nachtnet verder... De nieuwe website van Israthoum belooft veel goeds drink.to/israthoum |
|
quote: Geile podiumact dan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hoelaat gaat de Babylon vanavond open? Ik hoorde van Ernst dat er op de flyers 20.00 stond, maar op de website en hier wordt 21.00 vermeldt.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Geen idee hoe laat de tent opengaat, feit is dat de de eerste band zo half 10 zal beginnen. |
|
boeit het iets? eerste band toch pas half 10 dus je moet erg kansloos zijn om er al om 8 uur te zitten robje. |
|
ok, tot vanavond dan maar bevalt je cd een beetje? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 29-10-2005 16:56] |
|
Klaar met werken, en zo goed als door naar babylon! beloofd een gezellige avond te worden! of moet ik duister zeggen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Zal wel gewoon 21.00 zijn denk ik Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hailstorm vond ik niet zo. Was de 2e keer dat ik ze zag. Vond het wat te rustig/langzaam en die ratten hoeven van mij ook niet. Israthoum was goed, lekker snel. De drummer wist de double bass goed te gebruiken! Infinity was het absolute hoogtepunt van de avond. Wat een kwaliteit. Erg goede drummer en ook tof dat hij de zang doet. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Wat is hailstorm een kut band zeg wat een triest gedoe... ze hebben beherit ook nog es verneukt! Ishrauthum was heel erg strak, gave band Infinity heerste zoals gewoonlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 30-10-2005 11:37] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |