|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Aldus zal het geschieden! Op 25 november zullen de bands Toxocara, Elexorien en Myrkvar de Artishock te Soest bestoken met een fikse lading metal zaal open 20:30 1e band 21:30 entree 5,- www.toxocara.com www.elexorien.com www.myrkvar.tk [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 22-11-2005 14:37] Bruce Banner |
|
Heerschend, zeker heen komen bruut! Cheers, Thijs Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Kwartiertje fietsen... Aanwezig uiteraard Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
rock this shit! |
|
bier en mn bijnaam tegelijk!kan niet beter! |
|
Aanwezig natuurlijk! HIEGH! |
|
3e Band word zeer waarschijnlijk: Winter Of Sin ben er nog mee bezig. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gave band Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
heeft ie ook al |
|
Gaaf. Ik had het al gehoord van een maat. En Soest is ook lekker dichtbij voor mij. |
|
Winter of Sin is bevestigd! geheel Groningse line-up dus Bruce Banner |
|
nope!plop woont in ijselmuiden(wannabe kampenaar.maar welkom in groningen altijd!effe platwalsen die tent! |
|
ja maarrrrrrr de bands zijn gevestigd in Grunn dus eigenlijk wel een geheel Groningse line-up. ik zeg toch ook niet: wij zijn Toxocara uit Groningen behalve ik?!? p.s. kom maar gauw terug WankSplankYankBankMankFrankKrank |
|
Zeg Corpsekleintje, doe je je kilt weer aan? (en neem je je vrouw mee? ) daar gaat je imago Bruce Banner |
|
@ Leandildlididllenor: Welk imago? Die van frontman van de bruutste deathmetal band van Grunn? Daar brengt dat fotootje echt geen verandering in hoor, jammer dan. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 10-11-2005 16:29] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Heb je wel eens van humor gehoord? Bruce Banner |
|
Nee. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Is geen voorwaarde voor ZM hoor |
|
quote: weet ik toch alles van anyway, lekker beuk'n de 25e Kunnen we achteraf wel fijn op elkaar gaan kankeren Bruce Banner |
|
Iedereen weet toch dat death metal en humor niet samengaan? Net als death metal en keyboards. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 10-11-2005 17:01] Touché, pussycat! |
|
quote: Oh? En Nocturnus, (Oude) Morbid Angel, Pestilence... |
|
Kijk, nog eentje die geen humor kent. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: quote: |
|
Humor, kan je dat eten? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Lekker, met zelfgemaakte appelmoes. Touché, pussycat! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |