|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lompe, brute en snelle shit. Nuff' said! [edit: Hoofdletttergebruik] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 19-11-2005 12:17] |
|
YEAH!!! |
|
reken maar! |
|
volgens mij doe k dan licht wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
3 gave bands, Screamin' Daemon wil ik zeker nog wel eens zien Grote kans dat ik hierbij ben dus! |
|
Die nieuwe Severe Torture is echt heel erg gaaf |
|
quote: +1 carcasstrid |
|
quote:lekker flitsen! |
|
En opnamens voor videoclip Toxocara worden gemaakt, dus goed jullie best doen allemaal |
|
goed je best doen begint bij jezelf... |
|
quote: Publiek heb ik het over Bij mij gaat altijd alles goed |
|
quote:Behalve het missprongetje wat Lain onthouden heeft |
|
juist dat missprongetje waar jenje het over had dat lain het over had. die! Je moeder. |
|
Dat missprongetje dat Karnivoor benadrukte dat Jenje zei dat ik het er over had? Die, ja, die was goed lame. Verder gaat alles wel altijd goed hoor Bruce Banner |
|
Ja ik heb ze eenmaal gezien, en toen zag ik niet zo'n missprongetje waar Lain het over had. Toch wel een smet op je blazoen. |
|
quote: Het sprongetje was wel goed hoor, alleen ietwat ongepast |
|
ff offtopic: Coma-meneer, mag ik je msn? Bruce Banner |
|
quote: |
|
Screamin' Daemon, vet! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
*schop* |
|
Dit gaat zo'n bruut optreden worden!!! En grijpt uw kans: er worden op deze avond opnames voor een Toxocara video-clip gemaakt. Dus mocht u aspiraties hebben om uwzelve al headbangend/stagedivend op film te laten vastleggen, dan is het duidelijk waar u de 29e december moet zijn ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: ALS ER OOK KIP IS ... YES WEL deeeenk!! |
|
*hart* ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Schopje omhoog |
|
aanwezig! carcasstrid |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |