|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat weer gezellig worden daar zie ik alweer But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: dit keer wel de drank via je mond innemen ok? hehehehehe... edit: @Sander: bij jou toch ook in het oefenhok? [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 28-12-2005 9:31] carcasstrid |
|
Da's ook best gezellie ja But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Awwwww *troost * Jammer dat je er niet bij gaat zijn joh! quote: bwahahaha ja is wel de bedoeling. No more ev000l eye "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik vind um anders best wel cool zo'n 'bloodshot eye'door de Wodka Red bull hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Vanavond dus |
|
quote: Nah waarschijnlijk ga ik er alsnog bij zijn But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
zin in!!! gister al een voorproefje gehad in de Baroeg @Sander: carcasstrid |
|
Mier en ik komen als t goed is ook |
|
quote:Heersch! |
|
Wordt best gezellie daarooo!! |
|
Was weer vette heersch!!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Mier en Marcel waar waren jullie??? Alle bands waren prima bezig met Toxocara wellicht nog wel als beste van de avond. Enige nadeel daarvan weer was dat de bassiste bast als een wijf. Maar goed, kan ze ook weinig aan doen. O ja.. die zat ook op ZM.. |
|
Ik heb mij prima vermaakt! De eerste band vond ik niks, toxocara was erg gaaf. Strakke hap! Severe Torture was super! |
|
Moguhh *auw* best vroeg nog Dat was gezellie gisteren. Screaming Demon kon me niet boeien, Toxocara en vooral Severe waren vet But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Hey wat is verkeerd aan het bassen als een wijf? Ik ga vanavond even checken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Dat het er simpelweg niet uitziet (het klonk overigens uitstekend). De enige uitzondering die ik ken is Esmeralda van Stigma. Die bast met kloten en niet al te zuinig. Nieuwe aanwinst: Screamin' Daemon shirt |
|
nieuwe aanwinst: severe torture hoody |
|
quote: Stigma heerstttttt Ze zijn weer goed bezig, hoorde ik!! |
|
Klopt helemaal Peter jullie drummert was er gisteren trouwens ook. Die heeft een uitstekende ejn uiterst subtiele beurt gemaakt bij onze promodame dus dat gaan helemaal goedkomen in februari |
|
quote: hahaha |
|
quote: beurt gehad van? oww nee ikzeie het al But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hehehehehe maar het was zeer gezellig!! carcasstrid |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |