|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dat die Support your local serialkiller shirt..die wil ik ook Vanavond aaarrgghh dan haal ik hem als ze er nog zijn in XL SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
aaah ja nee toch maar op t laatste moment niet gegaan, we zien Severe wel weer een andere keer, die spelen toch vaak genoeg Maar wel cool dat het gezellig was |
|
Was weer een ouderwetse bak met herrie in een nieuw Dynamo jasje! Jammer dat het cafe zelf niet open was... ben ik een keer in Nederland.. En godver wat ging dat weer hard... oordopjes vergeten, balen! Mijn wederhelft was vooral onder de indruk van band nummer twee Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Die band nummer twee heet Toxocara |
|
quote: Oeps sorry... Ik was een beetje in de oliebollen... Cd-tje ligt in ieder geval wel hier nu in Stockholm en ik moest doorgeven van mijn vriend (aangezien je sig verwacht ik dat je in de band zit): you guys fucking ruled! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
En gelukkig hebben we de foto's nog: http://www.dynamo666.nl/modules/myalbum/viewcat.php?cid=61 |
|
quote: Heersend |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |