![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is dat die Support your local serialkiller shirt..die wil ik ook ![]() Vanavond aaarrgghh dan haal ik hem als ze er nog zijn in XL ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
aaah ja nee toch maar op t laatste moment niet gegaan, we zien Severe wel weer een andere keer, die spelen toch vaak genoeg ![]() Maar wel cool dat het gezellig was ![]() ![]() |
|
Was weer een ouderwetse bak met herrie in een nieuw Dynamo jasje! ![]() ![]() En godver wat ging dat weer hard... oordopjes vergeten, balen! Mijn wederhelft was vooral onder de indruk van band nummer twee ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: Die band nummer twee heet Toxocara ![]() ![]() |
|
quote: Oeps sorry... Ik was een beetje in de oliebollen... Cd-tje ligt in ieder geval wel hier nu in Stockholm en ik moest doorgeven van mijn vriend (aangezien je sig verwacht ik dat je in de band zit): you guys fucking ruled! ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
En gelukkig hebben we de foto's nog: http://www.dynamo666.nl/modules/myalbum/viewcat.php?cid=61 ![]() ![]() |
|
quote: Heersend ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |