|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag, heb er zin in! Is de Dynamo kroeg 's middags ook al geopend? Wij zijn er namelijk rond 3 uur met een groep |
|
Dank. Nou, ongetwijfeld meer kroegen daar . Zijn er nog Metaltenten ofzo daar ergens in de buurt? |
|
Ik ga eindhoven ook eens bezoeken, ben benieuwd naar Dynamo. |
|
quote: Gezellig . Ook al ken ik je niet. Meer mensen is altijd goed |
|
quote: Dichtbij in Stratumseind heb je nog de Altstadt die enigszins nog wat rocky/alto/metalsch draait, de Thunder Roadhouse en verder nog heel veel kroegen. |
|
ja waarschijnlijk ook wel aanwezig dan.. kan k die Severe tenminste ook ns live aanschouwen, yeah |
|
Tja... ik wil dat nieuwe Dynamo ook weleens checken... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Nog steeds zonde dat de Big Ben er niet meer zit... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Bij mijn weten is Thunder Roadhouse 's middags nog niet open op donderdag. Hoe het met de Altstad zit weet ik eigenlijk niet. quote:Idd ja |
|
Devpem en ik gaan ook Eerst uit eten in Eindhoven en dan naa Dynamo |
|
|
|
En het is om de hoek van waar ik werk |
|
was het wel van plan maar ben er helaas toch niet bij But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Joh! Dan zit je maar een kilometer bij mij vandaan |
|
en ongeveer 300 km van mij vandaan! |
|
quote: Waar zit jij dan? |
|
Thuis (Hoogstraat) |
|
LOL!! ik paradijslaan |
|
had graag willen gaan....mjah kan nie alles hebben wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Daar voel je je vast wel thuis zo pal naast het Anne Frank plantsoen of niet? |
|
quote: goooaaaffffffffffffff!!!! carcasstrid |
|
quote: heee, jij bent er ook?? |
|
quote: uiteraarsch!!!! carcasstrid |
|
quote: Met ons Peet hoorde ik vanavond weer iig!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 28-12-2005 0:44] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |