![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag, heb er zin in! Is de Dynamo kroeg 's middags ook al geopend? Wij zijn er namelijk rond 3 uur met een groep ![]() ![]() |
|
Dank. Nou, ongetwijfeld meer kroegen daar ![]() Zijn er nog Metaltenten ofzo daar ergens in de buurt? ![]() |
|
Ik ga eindhoven ook eens bezoeken, ben benieuwd naar Dynamo. ![]() ![]() |
|
quote: Gezellig ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dichtbij in Stratumseind heb je nog de Altstadt die enigszins nog wat rocky/alto/metalsch draait, de Thunder Roadhouse en verder nog heel veel kroegen. ![]() |
|
![]() ja waarschijnlijk ook wel aanwezig dan.. kan k die Severe tenminste ook ns live aanschouwen, yeah ![]() ![]() |
|
Tja... ik wil dat nieuwe Dynamo ook weleens checken... ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote: Nog steeds zonde dat de Big Ben er niet meer zit... ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
quote:Bij mijn weten is Thunder Roadhouse 's middags nog niet open op donderdag. Hoe het met de Altstad zit weet ik eigenlijk niet. quote:Idd ja ![]() ![]() |
|
Devpem en ik gaan ook ![]() Eerst uit eten in Eindhoven en dan naa Dynamo ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
En het is om de hoek van waar ik werk ![]() ![]() |
|
was het wel van plan maar ben er helaas toch niet bij But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Joh! Dan zit je maar een kilometer bij mij vandaan ![]() ![]() |
|
en ongeveer 300 km van mij vandaan! ![]() |
|
quote: Waar zit jij dan? ![]() |
|
Thuis ![]() (Hoogstraat) ![]() |
|
LOL!! ik paradijslaan ![]() |
|
had graag willen gaan....mjah kan nie alles hebben ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Daar voel je je vast wel thuis zo pal naast het Anne Frank plantsoen of niet? ![]() ![]() |
|
quote: goooaaaffffffffffffff!!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: heee, jij bent er ook?? ![]() ![]() |
|
quote: uiteraarsch!!!! ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Met ons Peet hoorde ik vanavond weer iig!! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 28-12-2005 0:44] ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |