|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, meestal beginnen ze pas om half tien. Is al jaren zo. |
|
Wat een kanker zaal dan. |
|
half 10 pas? jezus, wat een lulverhaal. |
|
Is wel te hopen, anders kun je geen eens je set afspelen |
|
quote: misschien dat brandhaard net zo`n lange set speelt als fluisterwoud: half uur dus "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Als je er om 9 uur er bent, ben je vroeg zat hoor. En ik verwacht ook niet dat de bands sets van uren spelen denk ik. Hooguit 3 kwartier denk ik. 12 uur wordt meestal krap....soms lukt dat wel en soms niet. Ligt ook er aan hoe snel de bands met soundchecken zijn. |
|
21.30 beginnen vind ik wel normaal als je maar 3 bands hebt staan. |
|
Brandhaard was wel ok voor een 2-mansband. Hailstorm was weer gaaf zoals altijd, weer de nodige ratten en maden om de oren gevlogen En dan nog die pik van arminivs ofzo die commentaar op de ratten had, maar dit niet van dichtbij durft te zeggen en die daarna hard wegrent als hij mee naar voren wordt getrokken.. triest persoon doncker speelde wel redelijk, na elk nummer stopten ze erg lang omdat de drummer er geen zin meer in had en na ongeveer 5 nummers gespeeld te hebben kapte de drummer er helemaal mee, jammer. tijdens hailstorm liep de zaal opeens leeg [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 04-12-2005 12:47] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Lekker goedkoop dus weer. Wat een stel onprofessionele debielen dus die zich vast en zeker achter 'maar dat is black metal' verschuilen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Gek he? Man, waarom trekt die zanger van Hailstorm het zo aan man? Dat slaat gewoon als een tang op een varken. Blijkbaar mag je geen kritiek leveren, omdat men zich anders aangesproken voelt? En ik heb Ben niet weg zien rennen hoor, maar dat kan aan mij liggen? En hijw erd ook niet naar voren getrokken. Hij werd enkel geroepen. quote: Ja, wie wil er nou maden in zijn of haar kraag? |
|
Als je niet van Black metal houdt, dan pleur je toch gewoon op. |
|
ach jee, weer zo'n nazi puber hier. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: Ik trok hem naar voren waarna hij meteen de zaal uitrende de sukkel. Overgens heeft martin helemaal niet zo'n probleem met commentaar maar je moet het hem wel gewoon in zn bek komen zeggen, niet schijterig uit het publiek lopen roepen, daarom riep hij die pik ook naar voren. Het mooiste was nog dat martin hem aan sprak bij de bar, en zn mamma hem moest komen redden "laat mijn zoon met rust" [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 04-12-2005 19:48] |
|
Altijd gezellig, black .. |
|
Haha, wat is dit, 'the new wave of dutch black metal"? Een paar domme nietszeggende kutbandjes die zichzelf wel heel serieus nemen, zo komt het op me over. Kijken wat er over een paar jaartjes van over is gebleven. [edit: vraagteken vergeten] [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-12-2005 20:22] |
|
quote: Is er dan ook een "old wave"? Help. heavy metal is the law |
|
Als je een hekel heb aan arrogantie, extreme muziek, dode beesten. Dan hoef je ook niet op een concert te komen waar black metal bands optreden. En idd wat ernst zegt als je gewoon je mening komt geven en het podium op komt en niet blijft staan, dan zullen ze dat gewoon respecteren, denk ik Achteraf heb ik een tijd met Martin staan praten en hij zei hetzelfde, Ben had gewoon met zn grote muil het podium op moeten komen. Maar volgende keer gewoon thuis blijven als je er niet tegen kan. |
|
Ach zn bandje speelt volgende week in de gonz hoorde ik? zal weer leuk feest worden hehe. |
|
allemaal leuk en aardig maar wanneer wordt er nou eens iemand op zn muil gerost? Je moeder. |
|
En hoe was de tweelingbroer van sagelinge op het podium?! @de drama: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Black metal ist zeuren! |
|
quote: Wat een gelul. Quasi elitair en extreem gedoe, wat een enorm gelul. Maargoed, eigenlijk is dit een lachertje en net zoals Deathwish zegt een stel nietszeggende bands met als enig talent een grote bek en een stoer imago. Het zal wel aan mij liggen, maar metal is toch wel degelijk een vorm van amusement. Alsof Venom dat hele imago serieus neemt... Maargoed, furore om niets. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Juistem! Ik lach me altijd kapot om die gasten die het allemaal veels te serieus nemen. Zouden meer mensen moeten doen |
|
Als je met je muziek een bepaalde boodschap brengt, is dat ok. Als je niet tegen commentaar op je manier van expressie kunt, moet je dus niet live gaan optreden, en al helemaal niet in Sliedrecht . |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |