|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou.. Lekker fris... Je loopt zo één of andere ranzige infectie op.. Als dat dan de bedoeling is van een avondje uit, dan liever van het neuken van één of andere slet op een gore plee dan van een dode rat in mijn nek |
|
Het gezeik begint altijd wel met mensen die het allemaal te serieus en gaan zeiken over dit soort akties. Ik hoop/denk dat de gasten van hailstorm zich nu kapot lachen en zeer zeker het smijten en snijden in ratten als een fundamenteel onderdeel van black metal zien. Ze hebben iig hun doel bereikt. En nee, ikzelf moet er ook niks van hebben. @Deathwish: Het is allang allom bekend dat fluisterwoud commerciele hoeren zijn. EDIT: Karnivoor snapt het! [Dit bericht is gewijzigd door trol op 06-12-2005 17:40] |
|
Ja, daarom haal ik het nog maar eens aan. Jullie hebben zo langzamerhand wel in elke boerenkroeg gestaan, of niet? |
|
Zolang we met heersende bands spelen of de organisatoren ons aanstaan komen we wel hoereren ja. |
|
quote: dat sletje heb ik dan ook liever dan ratten in mn bek Je moeder. |
|
SOA's hebben dan ook echt wel iets te maken met de essentie van black metal. |
|
aids! maar goed, ik liet bewust dat ranzige plee gedeelte weg hehe, doe mij maar gewoon een sletje. rubber olé Je moeder. |
|
quote: Dat is ook een bacteriële of virale infectie, net zoals je die kunt krijgen van dode ratten. Net zo veel "essentie" dus. Verder kan ik me de "symboliek" _ergens_ wel voorstellen, maar wees dan echt grim en slinger levende doodbloedende, gillende ratten in het publiek. |
|
POSER! FW shirt kopen?! |
|
quote:Donderdag zei je nog van wel. *voelt zich gebruikt.* [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-12-2005 17:53] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom worden dan geen maagden of hoeren geofferd .. als je dan echt symbolisch en shit wil doen ... |
|
Ja, of worden er geen gristenen doodgemept met kerkklokken ofzo.. |
|
quote: gezien 90% van het publiek toch niet voor die inhoud gaat, krijg je dan wel weer gezeik + de zaal ook. je gooit je eigen ruiten in met iets wat niet eens de kern is van wat je wil overbrengen (dat ruiten ingooien is dan vrij dubbelzinnig trouwens ). dat zou net zo verstandig zijn als siegheilend flyers voor een brigade m concert uitdelen hehe Je moeder. |
|
quote:*DONG* heavy metal is the law |
|
quote: Neem mij eens even niet zo verdomd serieus... Stiekem zijn 'we' ook helemaal niet grim en maken we stiekem liever goede grappen en grollen onder het genot van een biertje in de backstage. Black metal is gewoon muziek met een bepaalde theatrale uiting op het podium van een beeld wat bij de muziek past. Love it or hate it, maar erover zeiken vind ik maar triest en vooral heel erg nutteloos... Moeten bands dan ook teksten gaan aanpassen omdat iemand in de zaal het niet helemaal aanstaat of begrijpt?.. |
|
Oooohhh jullie zijn nep! BMM ATTACK! Waar is Panda ... |
|
Ik begrijp niets meer van de verdeeldheid in de BM scene |
|
mwa, ik vind trol's ideeen ook niet echt representatief voor de bm scene. ook niet echt voor de rest van fluisterwoud als ik eerlijk mag zijn. Je moeder. |
|
Oei oei, gedhonder in den ghlazen! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-12-2005 18:18] |
|
quote: We hebben stiekem allemaal plezier in de backstage hoor. EDIT: Of bedoel je het feit dat ik stiekem een linkse hippie ben? [Dit bericht is gewijzigd door trol op 06-12-2005 18:22] |
|
quote: hehe yeah, fucking hippie! nou doelde meer op verschil in achterliggende ideologie. roel zou bijvoorbeeld iets heel anders neerzetten als hij hier poste lijkt me. Je moeder. |
|
Dus, het is nu onomstotelijk aangetoond dat Trol een poser en een hippie is? |
|
hehe ik geef trol het laatste woord maareh zullen we niet eens ontopic gaan? tis geen fluisterwoud discussie hier... Je moeder. |
|
Zie ik een terugkrabbelende Karnivoor? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |