|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is wat je weghollen noemt he. Als je geen zin in gezeik hebt en de muziek kut vind, dat je dan aan de bar gaat zitten of niet? En die bar was niet zover van de zaal op dat moment. Wel 3 passen ofzo. Ben had die reactie van die Martin niet verwacht ook denk ik. Meeste bands hebben zoiets van het zal allemaal wel, we spelen onze set en laten het erbij. Die trekken zich er niets van aan. En misschien had Ben ook niks moeten zeggen, maar Ben zei wel op dat moment wat veel mensen toevallig dachten. quote:Klopt idd wel, dat z'n ma er wat van zei. Stond er praktisch naast, maar aanspreken is wat anders dan iemand bij zijn strot grijpen lijkt mij.Dus is het logisch dat z'n moeder reageert. Zou iedere moeder doen denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 05-12-2005 2:54] |
|
Allemaal weer té kansloos knaapjes. Ik hoorde ook niemand klagen toen bij Watain de dode duiven om m'n oren vlogen! [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 05-12-2005 8:05] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zo te horen, was het te kansloos voor woorden. Blij dat ik besloten had om niet te gaan. |
|
|
|
Leve Hailstorm! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
+1 Je moeder. |
|
+2 Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
jezus, wat een kansloos gejank weer zeg.. het is godverdomme black metal en geen fucking theekransje.. jammer dat ik neit aanwezig was.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik blijf erbijd at ik hailstorm een kanker band vind speelde ze die beherit cover weer? beter volgende keer niet meer. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Hailstorm krijgt precies wat het wilt! |
|
Negatieve publiciteit? Er was nog zo'n bandje dat daarop geilde, iets met Monolith en een klepel geloof ik. heavy metal is the law |
|
Monolith ? Fuck the world and fuck you |
|
Deathcult heavy metal is the law |
|
oh, dat... Fuck the world and fuck you |
|
quote: DAT was een van de beste shows die ik ooit gezien heb, wat een geweldige sfeer hing daar toen (al helemaal voor Nederlandse begrippen). |
|
quote: Maarja wat had zijn ma daar te zoeken dan? |
|
Wanneer treedt Hailstorm weer op? |
|
[offtopic} @ Gangrad: Wat betekent jouw signature? Op google zag ik dat het een 19e eeuwse Romeens opera titel was. Maar geen vertaling..jammer. |
|
tsja, sommige mensne meotne neit meer naar black metal shows gaan als ze de idiologie niet snappen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Of sommige bands moeten niet meer optreden als ze niet voor diezelfde mensen willen staan. |
|
quote: Ik was er ook niet bij. Had uiteindelijk toch niet zo'n zin om te gaan Maar volgens mij hebben de aanwezigen zich wel vermaakt |
|
quote: daar heb je ook een punt. maarja, dan is er helemaal geen bm concert meer. Je moeder. |
|
Nou, Fluisterwoud speelt graag voor een handvol pipo's volgens mij. |
|
Damned... Wat een ontiegelijk kansloos gedoe.. Wat heeft met dode ratten smijten met "een ideologie uitdragen" te maken? Betekent voor mij alleen maar dat die ideologie dus geen reet voorstelt en er dus met een puberale "podiumact" geprobeerd wordt er nog iets van te maken. Maar goed.. Ik ben dan ook geen blekkie, dus ik zal het allemaal wel verkeerd begrijpen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |