|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
krijg ik geen bier meer... Je moeder. |
|
Herbivoor .. |
|
maareh terugkrabbelen? waarvoor? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-12-2005 18:38] Je moeder. |
|
Je punt over Fluisterwoud |
|
hoezo? wat is er niet duidelijk aan? Je moeder. |
|
Karnivoor geeft het antwoord van hoe fluisterwoud voor mij werkt eigenlijk al in zijn untersign. @Snaack: Ik denk dat de BMM dit zelfs al jaren wist. Oud nieuws dus. |
|
Ja maar .. Donders .. stoken lukt niet |
|
quote: nee dat eerste regeltje was meer een sarcastische opmerking. ging meer om dat tweede stuk. binnen fluisterwoud verschilt de mate van serieus nemen van de ideologie wel gezien trol meer van de muziek is zoals hij zelf al aangaf. daar doelde ik op. sagelinge (zanger) is dan weer een uiterst gedreven figuur, in contrast met trol dus. desondanks werkt het wel goed, daar niet van... Je moeder. |
|
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOODS!!! Jenje probeerd ons bewust offtopic te krijgen!!!!! Een eeuwige ban lijkt me wel op zijn plaats! Volgens mij heeft hij ook wat te maken met al die eerdere offtopic posts van mij.... |
|
Mea Culpa! |
|
jongens toch.. |
|
ik vind het wel geniaal, iedereen is blij om een gorgoroth consertje te zien, en luistert het plat (ik vind het weinig aan) die ook van alles dood in het publiek gooien, en als een andere groote naam optreed met dode dieren zoals ook toen met averse safira in de goudviskom, dan hoor je niemand zeiken en was het een top consert. doet hailstorm een consertje dan gaan mensen janken over dode dieren. stelletje wijfen dat jullie zijn zeg [Dit bericht is gewijzigd door der_fuhrer op 07-12-2005 3:16] links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
Voor iemand met zo'n nickname is je kennis van de Nederlandse taal nogal beschamend, nietwaar? Dode dieren het publiek in gooien is ranzig, ook bij grotere bands. heavy metal is the law |
|
quote: Volgens mij is der fuhrer duits en heeft dus echt geen kanker te maken met de Nederlandse taal.... |
|
quote:In dat geval zou hij dus nog meer hoofdletters moeten gebruiken heavy metal is the law |
|
quote: dat was watain. en de vasrkenskoppen van mayhem hoor je ook nooit iemand over. idd veel gezeik om niks Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |