|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Graveworm www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Serenade of Darkness Communic Opeth [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-11-2005 22:34] |
|
Hehehe, dat duurde nog best lang voordat het er was. Dit topic dus. Maar iig: Luciferion!!! |
|
Lunar Aurora, vooral het album Of Stargates and bloodstained celestial spheres heeft opvallende keyboardpartijen. [Dit bericht is gewijzigd door Inquisitor Of Satan op 29-11-2005 22:35] |
|
The Monolith Deathcult Ja serieus, op the white crematorium heeft het toch voor zekere bruutheid gezorgd (Under the bloodcampaign ) |
|
Ik vind het juist niet verkeerd, alleen als ze teveel en te hard in de mix zitten. SOms kunnen bands het echt storend gebruiken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hehe, dit topic kan best wel eens een flink lijstjes-topic worden. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Hell yeah Serenade of Darkness? Graveworm? Bruut, heu? Maar dat geeft niet.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Zoals? |
|
Ram-zet |
|
quote: uhm... geen moeilijke vragen stellen hoor Ik vind subtiele keyboards wel gaaf. als melodie als ondersteuning. Een stuk krachtiger laten klinken. Trouwens ik vind bij Dimmu het wel goed gebruikt word. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Bruut grappig is toch ook bruut.. pff |
|
quote: Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Zoals bij wel meerdere bands als ze optreden met live toetsenist.. d0h. Anyway, wel vaker als storend element meegemaakt doordat het er overal bovenuit jengelde. |
|
Morbid angel heeft toch ook wel een riedeltje hier en daar? |
|
quote:Hell yeah Lunar Aurora Anorexia Nervosa Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jengelende toetsenisten dienen dan ook vermeden te worden.. In bijna alle gevallen dient een toetsenist het geheel te voorzien van een mantel van geluid die niet storend is, maar juist aanvult en/of verbreedt. Blijkbaar is dit nogal moeilijk voor sommige toetsenisten.. uiteraard mag een welgeplaatste en goedgeschreven solo wel plaatsvinden, maar (net als gitaarsolos), met mate. Enkele bands die dit echter in mijn bescheiden mening uitstekend doen: - Dream Theater - Symphony X - Sirenia - Rammstein Wellicht niet ieders smaak, maar vanuit toetsenperspectief best verantwoord. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
*grinnikt* Dragonforce |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nouhou |
|
Obsidian Gate Overladen met keys, maar toch erg prettig om naar te luisteren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nou, ken er eigenlijk geen een noemen. Hoewel, Lordian Guard is wel erg goed. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: LUL!!! Die wou ik net noemen Zenial |
|
bands met bassisten die met hun vingers spelen!! OOK ZOIETS!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tidfall , vooral het album nucleus .................. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |