IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Vroeger was alles beter .....omdat ..... Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-02-2002 23:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 februari 2002 23:34 schreef Vargen666 het volgende:
ik denk dat ik binnen nu en een uur ga pitten. Bepaalde mensen zijn niet aanwezig in bepaalde prgrammas...

Ik denk dat ik nog een beetje ga autocadten, beetje tekenen, beginnen met een vliegtuig volledig werkend in te tekenen

Sorrie voor deze offtopic


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-02-2002 23:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

omdat vargen666 toen niet dronken lukraak op alle active topics pose (of... toch wel...)


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:41 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, ik reageer net als voorheen! En ON-TOPIC! Althans, enigzins...



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-02-2002 10:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Vroeger was niet alles beter.. Jakkes... Vrouw aan de haard (vertaling: thuis zitten en braafjes de koters opvoeden en eten koken voor het mannetjesdier dat u werd toegewezen).. No thanx... Heel het dorp, je familie die elke stap die je zette bijhield en becommentarieerde... Informatie kreeg je maar vanuit 1 kanaal, de overheid, later vanuit verschillende partijkranten, geen mogelijkheid om je eigen mening te vormen over wat er zoal aan de gang is in de wereld... Oorlogen (nu ook, maar vanuit puur egoïsme: wij hebben er weinig last van)... Kutslechte muziek...
Geef mij vandaag maar...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-02-2002 11:24 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 22 februari 2002 10:40 schreef Sharteel het volgende:
Vroeger was niet alles beter.. Jakkes... Vrouw aan de haard (vertaling: thuis zitten en braafjes de koters opvoeden en eten koken voor het mannetjesdier dat u werd toegewezen).. No thanx... Heel het dorp, je familie die elke stap die je zette bijhield en becommentarieerde... Informatie kreeg je maar vanuit 1 kanaal, de overheid, later vanuit verschillende partijkranten, geen mogelijkheid om je eigen mening te vormen over wat er zoal aan de gang is in de wereld... Oorlogen (nu ook, maar vanuit puur egoïsme: wij hebben er weinig last van)... Kutslechte muziek...
Geef mij vandaag maar...

als je het begin van de topic gelezen had dan had je bedoeling beter begrepen .
ik zeg niet dat ALLES vroeger beter was . er zijn nu ook dingen verbeterd . en je kan de dingen die je wel goed vond van vroegr weer terughalen en iets nieuws van maken .
waar ik bezwaar tegen heb ,is waarom het grootste deeel van de massa meegaat in het dommer worden(commerciele zenders ,jerry springer etc )

vroeger was dat niet zo .het lijkt alsof de media van iedereen kleine zielen heeft gemaakt .
. nu kan je zeggen ik sluit me af van die massa .of je kan BEPAALDE dingen reconstrueren ( gedachte de vrije loop laten en er iets goeds uit destilleren ) .



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-02-2002 11:48 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 21 februari 2002 23:15 schreef Dargull het volgende:
Om dat ik toen nog een onbezorgd, beschermt leventje had, en ik nog niet wist van begrippen als :

-Werken
-Verdienen
-Rekeningen
-Belasting
-Verzekeringen
-Verantwoordelijkheid



Ik zou het veel leuker vinden om deze verantwoordelijkheden te hebben in een maatschappij als van de jaren zeventig .



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-02-2002 11:51 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 29 december 2001 11:01 schreef Valorian666 het volgende:
Vroeger was alles beter omdat de mensen nog naief waren.. Nu wordt er (helaas maar door een beperkte groep) meer nagedacht en komt men erachter dat het een teringzooi is..





Indaad -hoe meer we weten, hoe ongelukkiger we worden


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-02-2002 17:02 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 22 februari 2002 11:24 schreef Vinay het volgende:
als je het begin van de topic gelezen had dan had je bedoeling beter begrepen .
ik zeg niet dat ALLES vroeger beter was . er zijn nu ook dingen verbeterd .


Je hetb absoluut gelijk, 'k had de eerste pagina niet gelezen.. Shame on Sharteel


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-02-2002 19:58 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

Voor mij was het vroeger niet beter maar ja
mischien later


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-02-2002 19:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Het mooie van het leven is, is dat we dit later 'Die goede ouwe tijd ' gaan noemen


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-02-2002 20:29 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2002 19:58 schreef aerodis het volgende:
Het mooie van het leven is, is dat we dit later 'Die goede ouwe tijd ' gaan noemen

tsja dat weet ik nog niet zeker


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-02-2002 20:42 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Voice of thunder ,ik weet niet of je mijn mailtje gehad heb ?



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-02-2002 20:54 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik moet nog alles lezen
ik heb namelijk heel veel mail gehad
ik ga het zo op me gemak allemaal lezen


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 22-02-2002 20:56 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Vroeger was alles beter omdat je niet zo bleachelijk veel onzin in je meel kreeg


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-02-2002 20:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

toen bestond er normale post nog als hoofdcommunicatiemiddel (scrabble!!)
en nu niet meer
nu hebben we meel. alsof dat helpt!
en attachment.
het gaat wel makkelijker als een floppy per post opsturen


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-02-2002 21:12 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 februari 2002 20:56 schreef rajackar het volgende:
Vroeger was alles beter omdat je niet zo bleachelijk veel onzin in je meel kreeg

Daar zeg je wat, toendertijd moest je nog betalen om een brief naar iemand te sturen, het kon niet anders en je moest je brief ofwel typen met een typmachiene of zelf schrijven, de mensen dachten dan ook meer na over wat ze schreven, hedentendage is er gewoonweg te veel rotzooi die de wereld rondgaat en er worden zogezegd grappige foto's op internet geplaatst, kijk maar naar onzin.com, daar is toch zeker een kwart waardeloze bullshit die zogezegd grappig is, een ander kwart is misplaatste humor en nog een deel is te, vind ik toch, ik hou ook wel van humor, enorm veel zelfs, maar als het erop neer komt humor te produceren die gewoon platvloers is hoeft het voor mij niet, ik kan er zelfs niet mee lachen, zoals ook met films als "Roadtrip", "American Pie", ok, komen goeie stukken in, maar andere zijn gewoonweg weer eens die de Amerikaanse jeugdmentaliteit, die al volledig vervlakt is, naar voren brengt als "humor" bestempelen, een mentaliteit van "Met hoe meer meisjes ik naar bed kan gaan, hoe beter", van zo'n mentaliteit moet ik echt wel , ook van "hoe meer wiet ik blow, hoe beter, kan ik niet meer nuttig werk verrichten, en dan, ik wil stoned zijn", dat is ook een probleem die ik heb met die f**king muziek van tegenwoordig zoals Eminem en Afromen en die andere rapgroepen die het gebruik van canabis en andere drugs (ook harddrugs, die de grootste rotzooi is die er bestaat, rattevergif, waspoeder erin verwerkt) aanprijzen en het in een volledig verkeerd daglicht stellen, ik geef toe, ik steek ook graag eens een joint (wel een korte) op, maar pas wanneer ik een pak werk verzet heb of wanneer ik gezellig met vrienden tezamen zit, anders niet.
Om het over die films te hebben, in de jaren zeventig, tachtig en nog een beetje in de jaren negentig zijn er wel nog goeie grappige films gemaakt, Airplane1 en 2, Top Secret, Naked Gun 1 2+1/2 33+1/3,enz....


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-02-2002 21:26 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 22 februari 2002 21:12 schreef beli mawr het volgende:
Daar zeg je wat, toendertijd moest je nog betalen om een brief naar iemand te sturen, het kon niet anders en je moest je brief ofwel typen met een typmachiene of zelf schrijven, de mensen dachten dan ook meer na over wat ze schreven, hedentendage is er gewoonweg te veel rotzooi die de wereld rondgaat en er worden zogezegd grappige foto's op internet geplaatst, kijk maar naar onzin.com, daar is toch zeker een kwart waardeloze bullshit die zogezegd grappig is, een ander kwart is misplaatste humor en nog een deel is te, vind ik toch, ik hou ook wel van humor, enorm veel zelfs, maar als het erop neer komt humor te produceren die gewoon platvloers is hoeft het voor mij niet, ik kan er zelfs niet mee lachen, zoals ook met films als "Roadtrip", "American Pie", ok, komen goeie stukken in, maar andere zijn gewoonweg weer eens die de Amerikaanse jeugdmentaliteit, die al volledig vervlakt is, naar voren brengt als "humor" bestempelen, een mentaliteit van "Met hoe meer meisjes ik naar bed kan gaan, hoe beter", van zo'n mentaliteit moet ik echt wel , ook van "hoe meer wiet ik blow, hoe beter, kan ik niet meer nuttig werk verrichten, en dan, ik wil stoned zijn", dat is ook een probleem die ik heb met die f**king muziek van tegenwoordig zoals Eminem en Afromen en die andere rapgroepen die het gebruik van canabis en andere drugs (ook harddrugs, die de grootste rotzooi is die er bestaat, rattevergif, waspoeder erin verwerkt) aanprijzen en het in een volledig verkeerd daglicht stellen, ik geef toe, ik steek ook graag eens een joint (wel een korte) op, maar pas wanneer ik een pak werk verzet heb of wanneer ik gezellig met vrienden tezamen zit, anders niet.
Om het over die films te hebben, in de jaren zeventig, tachtig en nog een beetje in de jaren negentig zijn er wel nog goeie grappige films gemaakt, Airplane1 en 2, Top Secret, Naked Gun 1 2+1/2 33+1/3,enz....


Helemaal mee eens beli vooral die afroman kan ik niet uitstaan vooral omdat hij zo al die kinderen van 10 en jonger ook aan de drugs helpt (mijn neefje van ik gok iets van acht ofzo vindt het leuk, en je weet hoe makkelijk die te beinvloeden zijn). Zij gaan dit stoer vinden en das toch wel de slechtste reden om drugs te gebruiken.. Stoer doen-> proberen-> vaker doen-> verslaafd-> en verzin het zelf verder maar. Eminem zegt zelf ook nog wel dat kinderen het eigenlijk niet moeten doen (maarja ze zien hem als voorbeeld dus doen het dan uiteindelijk toch wel) maar die afroman komt me echt helemaal de strot uit met zijn klotekop, klotenummers en kloteinvloed... Wat een commerciele eikel


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-02-2002 21:35 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 februari 2002 21:26 schreef SQT het volgende:
Helemaal mee eens beli vooral die afroman kan ik niet uitstaan vooral omdat hij zo al die kinderen van 10 en jonger ook aan de drugs helpt (mijn neefje van ik gok iets van acht ofzo vindt het leuk, en je weet hoe makkelijk die te beinvloeden zijn). Zij gaan dit stoer vinden en das toch wel de slechtste reden om drugs te gebruiken.. Stoer doen-> proberen-> vaker doen-> verslaafd-> en verzin het zelf verder maar. Eminem zegt zelf ook nog wel dat kinderen het eigenlijk niet moeten doen (maarja ze zien hem als voorbeeld dus doen het dan uiteindelijk toch wel) maar die afroman komt me echt helemaal de strot uit met zijn klotekop, klotenummers en kloteinvloed... Wat een commerciele eikel

SQT heeft gesproken en hoe
Bij ons heeft dat nummer dus weken op nummer 1 gestaan, en dan zijn de politiekers verbaast dat er een drugsprobleem is, uit de ether halen die zooi, dit is het beste denk ik, wanneer ze in de tijd van het nummer God Save the Queen van The Sex-Pistols al een zwarte balk toonden op de eerste plaats, dat was tenminste een nummer met tekst, een nummer die problemen in de maatschappij becritiseerde, mogen ze gerust ook eens een zwarte balk tonen in de hitlijsten waar zijn naam staat ofwel het gewoonweg verbieden dat er zo'n muziek mag uitkomen, maar dat zou dan ook weer leiden tot censuur, waardoor ze ook vele andere muziek kunnen censureren, ook goeie, vanwege de tekst die te kritisch is over de maatschappij.

Wat ik ook wel erg verandert vind bij vroeger is dat er gewoonweg nijna geen respect meer heerst bij de jeugd, wanneer ze iemand zien met een pentagram, ik bv (maar wel een wicca), zeggen ze maar al te graag dat je een satanist bent wanneer in de jaren zeventig er tenminste nog respect was en ze eerst dachten vooraleer ze spraken.

Hail to the past times, Hail to the Seventies, those times RULE


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-09-2003 0:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

...omdat....de tegenwoordige metalbands de oude magie van de jaren 80/begin jaren 90 niet meer bezitten...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-09-2003 0:53 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht




mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-09-2003 1:00 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

..omdat (ik denk voor 1980)

ik er toen nog niet was


Dit slaat nergens op.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-09-2003 1:11 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

vorige week was alles beter..... toen werd ik nog niet genegeerd




1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 25-09-2003 9:13 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Vroeger toen de lucht nog schoon was en de sex vies.



campske666
Usericon van campske666
Posted 25-09-2003 9:20 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 9:13 schreef 1i1ith het volgende:
Vroeger toen de lucht nog schoon was en de sex vies.


Idd, er is tegenwoordig te weinig respect voor natuur, anderen en jezelf. Decadentie zuigt
Terug naar het conservatief denken


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 25-09-2003 9:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Er niet bij ieder festival camera's stonden van tmf en mtv, er niet week na week zinloze nieuwe "popsterren" werden gelanceerd om geld te maken voordat ze niet meer "hot" zijn, er nog cd 's werden gemaakt die niet alleen vol staan met covers en trance-versies, er niet dag in dag uit over de t.v. werdt gebleert dat je alles maar dan ook alles moet kopen omdat je anders geen vrienden hebt, er nog geen mobieltjes waren, je niet neergestoken werdt voor een sinaasappel, sinterklaas geen rascist was, Balkenende een vervelend studerend snotjong was en geen minister-president, we geen randdebielen aan de andere kant van de oceaan hadden zitten, er niet zo gezeurd werdt tussen rechts en links, de politiek correctheid nog niet toegeslagen had, er prachtige, revolutionaire bands bands waren die de muziekwereld met een album konden veranderen, er meer saamhorigheid en sociale controle was, minder hangjongeren en junkies waren, vliegtuigen nog niet gebouwen in vlogen, er nog geen kern of chemische wapens werden gemaakt door ieder dictatoriaal kutland op deze wereld, er niet overal dictatoriale kutlandjes waren, er Hippies, Metalheads, Punkers, Jazz-freaks waren die met liefde voor muziek bezig waren bij weergaloze concerten, er nog grote bewegingen waren die verandering wilde, wiskunde makkelijker was, het CDA niet aan de macht was en Jimi, John, Jim en Janis nog leefden




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen