|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ik toen nog wist hoe ik me kon vermaken zonder i-net ik kan daar echt niet zonder kan iemand me vertellen hoe je zonder i-net kan ? want r zijn vast wel mensen die het zich nog kunnen herineren |
|
quote: Nee, was een grapje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:29] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Omdat kindertv toen nog heerschte. http://www.kindertv.org/index.php?option=com_content&task=category§ionid=15&id=675&Itemid=356 |
|
|
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=AjItZDHF15M&search=jodokus signature |
|
ik toen nog m'n soulmate naast me had |
|
Gedumpt? |
|
behoorlijk |
|
Omdat er toen nog niet zo veel onzin was. (samengevat) |
|
En natuurlijk is de prijs van tabak wel erg veel gestegen he |
|
Vroeger wisten nieuwe users nog welke functie een Edit-knop heeft Bruce Banner |
|
Omdat ik me toen nog geen zorgen maakte over onbelangrijke dingen als liefde en geld. Gewoon lekker rock luisteren en morgen is er wel nog een dag om dingen uit te stellen. "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Jonge meisjes toen nóg jonger waren. |
|
Twix nog Raider heette SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
De Edah in Paddepoel toen nog elke dag tot 10 uur open was in plaats van 8 uur. |
|
cola nog in glazen flessen zat. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het is wel heel cool endezo, maar breekt het niet ook nogal vervelend? "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote: Jij kent dus die glazen flessen niet, die breken niet zomaar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, sorry, ik zeg ook maar wat. Maar glas klinkt gewoon niet als een geslaagd concept naar mijn idee.. Ik ben van de plastic generatie. Maarja, dat is ook niet alles [Dit bericht is gewijzigd door Krijt op 30-06-2006 20:38] "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
Edit: Dit was een foutje [Dit bericht is gewijzigd door Krijt op 30-06-2006 20:38] "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik |
|
quote: een kenner! psst: ze bestaan nog steeds! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die kleine flesje coca cola, die heerschten ook de pan uit. Bleef ook langer koud dan die plastic exemplaren, die ik echt vreselijk vind. Tegenwoordig koop ik alleen nog blikjes cola. Flessen coca cola zijn btw echt een stuk duurder geworden sinds ze de nieuwe plastic flessen op de markt gegooid hebben. |
|
quote: Chocomel ook! Bruce Banner |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |