|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
*Applaus* |
|
|
|
quote: .. mensen hun kostbare tijd niet aan een internetforum verklootten |
|
quote:Zoals jij dus! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Heej neem je telefoon is op!! of zie godverdomme topic |
|
quote:telefoon zit in me tas! ik pak 'em ff. Don't blush when I rip you open |
|
vroegah dronken we bier in plaats van water [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-09-2003 13:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik drink geen water en geen bier.....ik drink Grolsch op een dag... |
|
Vroegah waz alluz betah omdah iedereeeeeen van elkaah hieeld |
|
Omdat een pakje peuken toen maar 3 gulden en 10 cent koste Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
|
|
Vroeger was alles beter, omdat... ik toen nog met Lego mocht spelen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Vroeger, had je minder levenservaring en was alles niet zo simpel als nu. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nu niet meer dan? |
|
quote: Vroeger toen de vogels nog te voet gingen.... |
|
Vroeger alles beter?!? Computers worden steeds SNELLER hoor! this user is dead |
|
quote: Ik speel nog steeds met Lego. Sterker nog, 2 weken geleden was ik nog in Legoland. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tjezus..... Sommige mensen blijven kind. |
|
quote: Vroeger was alles beter omdat de mensen socialer waren, er minder vreemdelingen waren, het kapitaal minder geaccumuleerd was, meer natuur, minder vervuiling, minder overbevolking, je geld meer waard was, we minder vervuild waren met de Amerikaanse cultuur en hun rommel op T.V., de mensen sneller in verzet kwamen, je bij een ruzie niet gelijk een mes tussen je ribben kreeg en je na een neukpartij niet gelijk zorgen moest maken of je AIDS had. Maar het had ook zijn nadelen, het Christendom had meer macht, regeringen bezeken de boel meer omdat er minder openheid was, je was niet van alles op de hoogte zoals nu met het internet enzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vroeger was het beter omdat we vergeten zijn hoe rot het toen was. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 25-09-2003 20:58] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
jaja, vroeger toen we de aardappels nog met de bijl hakten en je de TV nog moest aansteken, dat waren pas tijden respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Toen de lucht schoon was en de sex vies. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
toen rum nog uit de tap kwam en rook uit de grond respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
toen rum nog uit de tap kwam en rook uit de grond respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |