|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gaan er altijd wel in...TJOKKEFOLL hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ben benieuwd naar hun optreden strakx i juli |
|
Nee, alleen maar afzeggingen momenteel. Verwacht nog enkele reacties terug van zalen maar 300 KM noordelijker zul je ze ditmaal niet aantreffen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Betekend dus dat je effe een parkeerplaats moet boeken om te blijven pitten |
|
Ik zal er bij zijn in Roermond De heerschappij, dat ben jij! |
|
als 300 km niet lukt mag 290 km noordelijker ook nog wel Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hehehe, zeg dat maar tegen de zaalpromoters dat jullie noorderlingen graag Vreid willen hebben. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Cirith Gorgor gaat officieel niet door als supportband voor Vreid...2 nieue namen volgen waaronder Engine of Pain (tevens nieuwe cd) + een andere band |
|
Voor de twijfelaars: Gaan! Pitch black brigade is een geweldige plaat! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Yep, temeer omdat Vreid een uitgebreide set zal spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Inderdaad...hij heeft al heel wat rondjes gedraaid in mijn cd-speelertje [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 18-05-2006 10:04] |
|
HEUY!!!! Zojuist is Engine of Pain ook bevestigd voor deze avond...ook zij komen binnenkort met een nieuwe cd ....3e band wordt binnenkort bekendgemaakt |
|
Jazeker |
|
Donderdag 20 July zal Vreid in de Little Devil te Tilburg spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Donderdag de 20e in Little Devil te Tilburg. |
|
HEUY!!!! Ook ik ben in Tilburg van de partij |
|
Cool Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ...eey Hub, doe nu niet alsof je dat niet wist |
|
Tuurlijk weet ik alles, kan het evengoed toch cool zijn Word een Limburgs feestje in westelijk Noord Brabant Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tilburg en Roermond, bijna 3x België dus! |
|
Daar hebben ze wel smaak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Bijna 3 weken geleden Vreid in Oslo gezien....enorm gaaf optreden, geweldig om ze live gezien te hebben De groeten uit Bergen (Belsen Svinepelsen ) |
|
Hehehe, eindelijk weer een teken van leven van Heuyke. Doe ze de groeten daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Inderdaad!! In ieder geval bijna zeker aanwezig op Nevelfest Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |