|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Panchrysia zal 20 juli in de little devil openen voor Vreid! |
|
HEUY!!!! Dat wordt een leuk feestje voor op donderdag |
|
dat lijkt me wel ja. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Panchrysia zal ook in Roermond op 21 juli van de partij zijn |
|
Yep, dus zo ziet het er uit! Donderdag 20-07: Vreid en Panchrysia Little Devil, Tilburg Vrijdag 21-07: Vreid, Panchrysia en Engine of Pain De Azijnfabriek Roermond Zaterdag 22-07 Vreid en vele anderen op het Nevelfest, Merksem (Antwerpen) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:2130 - 2215 Engine of Pain 2245 - 2330 Panchrysia 2345 - 0030 Vreid |
|
Niet te vergeten... in Little Devil is het, jawel, gratis entree! En er is airco! |
|
quote: HEUY!!!! Ik lust geen airco...heb je ook jupiler |
|
vinking metal? heeft wel wat te maken met de metal quiz gok ik dan |
|
Morgen dus met z'n allen richting Tilburg en de dag erna richting Roermond Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Marcel, zit er airco in het busje? |
|
Nee maar de ramen kunnen wel open Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Gewoon genoeg vocht binnenkrijgen |
|
quote: Sinds kort ook flessen jupiler ja. |
|
quote: HEUY!!!! Dat zijn nou de dingen waar ik op een werkdag gelukkig van wordt |
|
Het is dat de entree gratis was, anders zou ik gezegd hebben 'waar voor je geld gisteren in Tilburg'. Oftewel, Panchrysia was best in orde, maar Vreid was echt enorm goed! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het was een zeer geslaagd lang weekend met Vreid. Gisteren in Belgie toch wel de beste show Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En respect voor de zanger van Panchrysia: meer dan 30 graden in de Azijnfabriek en hij staat er met zijn leren jas aan |
|
Zijn hoofd was wel aan het smelten Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dan ben je gewoon mongool Fuck the world and fuck you |
|
Het was vrijdag inderdaad TE warm binnen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: w00000t!!! De show op Nevelfest was inderdaad wel errug sterk!!!! Gezellige boel daar all together Wel ferm zuigen datk laatste tram en trein naar Gent gemist had... heeft me nog 60 euro aan taxikosten gekost Achja, Vreid en Aborted ( ) waren het iig zeker waard!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Erg leuk opgezet festival dat Nevelfest....supergezellig en een erg tof publiek. Heerlijk bier ook Hier ga ik zeker vaker naar toe de komende edities Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |