|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Erg gaaf lang weekend met Vreid!!! Groot respect voor Engine of Pain / Panchrysia en Vreid om met de hitte van afgelopen vrijdag zo'n optreden neer te zetten Nevelfest was en geslaagd (afsluit)feest .....jammer dat het weer voorbij is @Hub: Film is erg goed geworden |
|
Yep, zeker jammer dat het weer voorbij is, was een zeer geslaagde tijd voor zowel mij alsook Vreid. Hopelijk gaat het door in september....3,5 weken Enslaved en Vreid achter elkaar zou te gek zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey Heuy, jalaalalalaa jalaalalalaa.... als je die film op cd hebt staan moet je ook maar 'ns een kopietje voor mij maken! en idd 't waren geweldige dagen met vreid! voor de liefhebbers een Hub en Heuy fototje: |
|
Hahahahaha, tjokkefolle tijden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: kom net ook op m'n telefoon nog een leuk filmpje tegen van jou tijdens de nevelfest afterparty, airguitar all the way, je hebt wel wat moeite om overeind te blijven, hahaha |
|
HEUY!!!! HaHaHa...wat een enorme melige tjokkefolle foto @Mook: die films die jij hebt, samen met je foto's en de live-registratie van Roermond wil ik dan op dvd branden |
|
quote:Hahahahahaha, ben benieuwd dan. Jørn en Sture waren al te bang dat ik niet meer de bus kon rijden de dag erna vanwege de zuiperij daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:+ 1 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
schipper mag ik overvaren ja of nein |
|
quote: prima, ben je deze week nog in tilburg? dan kan ik het je wel op cd geven. |
|
HEUY!!!! ik ben weer aan het werk, dus ben de hele week in tilburg. Ik mail je effe, dan kunnen we wat afspreken. Ik wil komend weekend alles op dvd zetten, wil jij er een boekje bij maken? |
|
HEUY!!!! [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 04-08-2006 17:54] |
|
eindigen op [/img] |
|
quote: HEUY!!!! thanks |
|
ALRIGHT !!!!!!! Betere tijden hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ziet er beestig uit signature |
|
quote: Was het ook!! Volgende keer gewoon mee!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja! ondertussen zit ik hier.. alleen thuis... boehoehoe signature |
|
quote: barsjok afkomen? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
grmbl! straks Ann ophalen van haar meeting met de board. Morgen glip ik er vantussen zu! signature |
|
quote: Member of the iso-betawuste crew!! |
|
@ Heuy: hoe is het met de schijfjes? [Dit bericht is gewijzigd door metalmook op 16-08-2006 17:33] |
|
Ja Heuy, schiet eens op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! al het mooie heeft zijn tijd nodig |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |