|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Body of Christ, The Reckoning, Prejudice, Axamenta, After All en Aborted. edit: zie ook deze site, die van Nevelfest zelf werkt nog niet zie ik. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 22-06-2006 18:10] |
|
Thanks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
The Reckoning, Axamenta en Aborted!!! 3 Belgische groepen van zeer sterke kwaliteit!!!! De rest lijkt me ook wel interessant, maar slechts weinig van gekend (Vreid niet meegerekend uiteraars ) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
damn marcel, wat een mooie flyer! |
|
Ja, gaaf hè [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-06-2006 17:26] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Enorme vette flyer / poster....heb je ze al uitgeprint? wil er graag voor thuis en voor bij de Azijn wat hebben |
|
quote: hahaha... |
|
vind het eerlijk gezegd een saaie overduidelijke photoshop flyer. maar niks persoonlijks hoor Je moeder. |
|
HEUY!!!! photoshop ...ik doe nog alles met potlood en papier |
|
hehe dat vind ik persoonlijk ook gaver Je moeder. |
|
HEUY!!!! Donderdag 20-07 Tilburg, Little Devil, mooi begin vrijdag 21-07 Roermond, De Azijnfabriek met Engine of Pain + old school metalparty Zaterdag 22-07-2006 NevelFest in Merksem, Belgie |
|
quote:Het kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik jou nog nooit iets horen draaien wat niet minimaal 10 jaar oud is |
|
quote: HEUY!!!! ....ik ken mijn klassiekers |
|
*noteert voor de quiz: veel nu-metal* |
|
quote: HEUY!!!! .....hmmmmm |
|
quote:Hmmmm, als het over nu-metal gaat (welke geen metal is ) dan gaan Heuy en ik voor de troostprijs....literflessen Jupiler [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-07-2006 16:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
jongens... tHrash Je moeder. |
|
Dialect Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Leuk om eens bevestigd te zien dat dat Limburgs 'dialect' eigenlijk gewoon dyslexie is |
|
Ach, we zijn gewoon trots op ons taaltje.....dat jullie Hollanders deze cultuurrijke taal niet beheersen is jullie tekortkoming Trouwens, het gaat hier om Vreid hehe Komende week woensdag is het zover Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! wat een gedoen over een H Hub & Heuy schrijf je ook met een H en hubilers ook |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |