|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Puik idee! Zolang het maar niet resulteert in elite members die toegang hebben tot meer content ofzo. |
|
idd, korting op concerten als we via zm kaartjes regelen ofzo... dat is wel een goed plan I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: ik dacht aan alleen een forumroom voor leden en donateurs ofzo...het bekende kaf van de koren zak maar zeggen..maar het is alleen maar een idee Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Cool idee. We willen intern ook al kijken wat we eventueel zouden kunnen doen. Maar dit is ook cool. We gaan de mogelijkheden bekijken en bespreken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Schandalig, wat zuipen jullie dan veel! Lidmaatschap is een prachtig idee. ausdauer |
|
Ik vind het geen goed idee omdat ik van mening ben dat een forum voor iedereen toegankelijk moet zijn.. ook voor jonge mensen die niet genoeg inkomen hebben om zoiets te betalen of kunnen missen (ja die zijn er ook ja). Zo'n 25 euro voor een 12 jarige bijvoorbeeld, is best veel enzovoorts. Donateurs systeem is misschien wel wat, maar geen lidmaatschap. Of gewoon meer reclame plaatsen op de site om de kosten te dekken? |
|
quote: Idd. Een echt lidmaatschap zou users kosten. Maar er is bij ons intern wel een discussie ontstaan om te kijken hoe alles toch beter kan. Alles zit nog in de beginfase. Maar dit is wel een goed idee. Maar idd zie ik een donatie iets meer zitten dan een lidmaatschap. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Of een lidmaatschap van 10 pleuro, 20 is weer wat veel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Om maar eens een oude discussie op te halen. Daarom heeft bijvoorbeeld Vampire Magazine dus waarschijnlijk wat sponsors op de homepage staan gok ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Appels .. peren .. |
|
Tis een zeer snelle manier om je uit de markt te prijzen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat is ook ee overweging om daarom alle opties te bekijken, om bepaalde problemen op te lossen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gewoon een paypal portal neerzetten en zien wat er gebeurt met donaties lijkt me een prima idee. |
|
Donaties; ja Leden; nee |
|
quote: Ik denk dat het punt is dat er geld binnen komt om de zaak draaiende te houden. Het onderhouden van een site kost nou eenmaal geld. Volgens mij kan een gesponsorde link daar leuk in bij dragen. Dus, Appels .. Peren ..? Ik kijk daar anders tegen aan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat Raj zegt But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Het is beide een mogelijkheid voor een porbleem, dat klopt. Maar dat soort sponsoren kun je imo niet vergelijken met donaties van users. |
|
Het is maar net hoe je het wil zien None of us are saints - Albert Fish |
|
Klopt. Ik probeerde dan ook geen vergelijking te maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
MAAARRRRRR voor de donateurs wil ik best mijn gewenste maandsalaris hier neer zetten ... |
|
Wordt dit niet op voorhand een fiasco? Iemand eraan gedacht dat je hiervoor een SLUITENDE boekhouding moet voeren, er iemand PERSOONLIJK aansprakelijk is zolang je geen B.V./Stichting organiseert? Ach wat doe ik hier ook?! (Inkoppen mensen!) P.S.: Redactie: voor advies mag je me een PM sturen Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Wederom, dat is een reden dat we intern bij de wat medewerkers een gesprek hierover hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zillahmorte Antwoorden: 353 Bekeken: 3736 Forum: De Muur Forum Geplaatst: Wo 14 Dec, 2005 17:16 Onderwerp: Nieuw hier? Kaffer me maar gelijk uit, dan heb ik het gehad. Uhhh, tieten? Ik ben een meisje, dus....ja?? cupmaat ga ik hier niet neerzetten. Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Tussen de 1000 en 1500 donateurs á 25 euro lijkt me voldoende salaris om van te kunnen leven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja en? Wat wil je hiermee zeggen, in dit topic? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |