IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lidmaatschap ZM Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-12-2005 21:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja maar ja wat krijg je dan moet je dan, aparte topics maken voor betalers en voor niet betalers.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met welke inhoud dan?

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 21:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:07 schreef Smoochy het volgende:
Ja maar ja wat krijg je dan moet je dan, aparte topics maken voor betalers en voor niet betalers.

Jep, een betaal gedeelte en een deel voor de niet betalers. Alleen betalende leden mogen dan in onzin topics

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-12-2005 21:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:09 schreef Hypnos het volgende:
met welke inhoud dan?

geen idee, ik gaf een voorbeeld.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-12-2005 21:13 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Niet betalers krijgen een davidster in hun profiel

mvg wk10

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 21:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat een bullshit over onderscheid maken, dat zal in geen 100.000 jaar gaan gebeuren, dat is de opzet van de site niet. Als mensen willen bijspringen in de kosten is alleen maar geweldig, maar inspraak kopen zit er absoluut niet in. Dit is al vele malen eerder besproken.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 21:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:14 schreef Jenje het volgende:
Wat een bullshit over onderscheid maken, dat zal in geen 100.000 jaar gaan gebeuren, dat is de opzet van de site niet. Als mensen willen bijspringen in de kosten is alleen maar geweldig, maar inspraak kopen zit er absoluut niet in. Dit is al vele malen eerder besproken.

Gelukkig maar!
Maar goed, iemand die wil doneren kan dit toch doen lijkt mij? Gewoon een optie om dit via email met Paul af te handelen is voldoende toch. Niet dat ik denk dat er veel dit zullen gaan doen, maar toch.. alle beetjes zijn mooi dacht ik zo

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 20-12-2005 21:18 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:14 schreef Jenje het volgende:

Ja hallo! Wij hadden toch afgesproken dat 500 genoeg was?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-12-2005 21:19 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Als er google banners staan. Klik daar even op dat helpt al genoeg. (Niet vanuit dit topic svp, maar ja er staan nu even geen google banners.)

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-12-2005 21:20 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Komen we dan op een andere server of wat gaat er dan precies gebeuren?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2005 21:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Que?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-12-2005 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Gelukkig maar!
Maar goed, iemand die wil doneren kan dit toch doen lijkt mij? Gewoon een optie om dit via email met Paul af te handelen is voldoende toch. Niet dat ik denk dat er veel dit zullen gaan doen, maar toch.. alle beetjes zijn mooi dacht ik zo
.. dat zeg ik ..

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-12-2005 21:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:20 schreef Smoochy het volgende:
Komen we dan op een andere server of wat gaat er dan precies gebeuren?

Dan word je GEHACKED door PAUL_ADMINZ0R_n00BKILLAHHAHHAHAHHHHAHHAHAHHAA en dan is je pc DOOD!!!!!!@1wQ!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-12-2005 21:24 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Banners leveren pas wat op als er op geklikt wordt. Dus als er iemand klikt op de banner verdienen we een klein bedrag (paar cent).

De banners die er nu staan zijn voor een vaste periode verkocht dus die leveren per klik niks extra op, behalve dat de koper er wel blij van wordt uiteraard.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-12-2005 21:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:22 schreef Jenje het volgende:
.. dat zeg ik ..

Zie ook eerste pagina, oud nieuws

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-12-2005 23:39 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:17 schreef Vikingblöd het volgende:
Ik heb al 1 lid...en das nog een lul ook..

het gaat er echt puur om om Paul te ondersteunen..niet om vreet en zuippartijen te betalen voor moddereters en redactieleden..ook geen salarissen.. als het niet op vrijwillige basis kan dan kunnen we beter afwachten totdat zm weer wegvalt en maar hopen wanneer zm weer online komt...Paul contact me en dan maak ik serieus een donatie over...

Wat kansloos om iemand te willen betalen om te kunnen blijven posten, gaaf.

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-12-2005 0:46 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 21:19 schreef Paul het volgende:
Als er google banners staan. Klik daar even op dat helpt al genoeg. (Niet vanuit dit topic svp, maar ja er staan nu even geen google banners.)

Dus wat jou betreft is een lidmaatschap cq. donatie niet nodig?

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 21-12-2005 11:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Had dan maar purnbanners gebruikt, dan had het veel beter gegaan.

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 22-12-2005 15:30 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 20 december 2005 19:03 schreef Jenje het volgende:
geen salaris

Dude, neem niet alles even serieus ... kosten voor Zm bestaan zover ik weet uit server/hosting en portokosten .. als die gedekt zijn, vette schijt!

Als het niet nodig is dan vind ik het ook goed.een simpele" is niet nodig" had dan ook voldaan.
En wat een onzin van mayo...en dan de boel overnemen.. ik wil alleen bijdragen in de kosten als het nodig is en misschien denken meer mensen hetzelfde. Ik moet er niet aan denken een site te runnen.Dus Mayo denk eerst na om dan zulke uitspraken te doen.
en chill dudes.

Jenje ik wist wel dat je geintje maakte maar je neemt mij dan ook weer serieus om terug te happen.

Dus donaties zijn ook niet nodig?? dan zeg ik maar slotje op dit topic...

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-12-2005 15:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 15:30 schreef Vikingblöd het volgende:
Als het niet nodig is dan vind ik het ook goed.een simpele" is niet nodig" had dan ook voldaan.
En wat een onzin van mayo...en dan de boel overnemen.. ik wil alleen bijdragen in de kosten als het nodig is en misschien denken meer mensen hetzelfde. Ik moet er niet aan denken een site te runnen.Dus Mayo denk eerst na om dan zulke uitspraken te doen.
en chill dudes.

Jenje ik wist wel dat je geintje maakte maar je neemt mij dan ook weer serieus om terug te happen.

Helaas zijn de slotjes op, dus als u even zou willen doneren, dan kunnen we weer nieuwe slotjes kopen.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-12-2005 15:42 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 22 december 2005 15:41 schreef altx het volgende:
Helaas zijn de slotjes op, dus als u even zou willen doneren, dan kunnen we weer nieuwe slotjes kopen.

Mijn donatie:

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-12-2005 15:43]

Iedereen heeft recht op mijn mening.

spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

doe mij die maar

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2005 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
en chill dudes.

Mooi, mij moet je niet serieus nemen, als je geld aan Zm wil geven, mail Paul dan effe, hij is de baas hier

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-12-2005 16:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
en chill dudes.

Tsja je laat het zo overkomen alsof je het helemaal uitgedacht hebt, daarbij gebruik je woorden als we moeten enzovoorts. Denk toch echt dat dit allemaal voor Paul is en dat hij verder niemand nodig heeft die regeltjes gaat bedenken. Als je wilt doneren.. waarom dan via een topic steeds laten blijken. Je kan Paul toch ook gewoon mailen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-12-2005 17:12]

WMP
Usericon van WMP
Posted 22-12-2005 16:46 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Mayo, lezen is ook een vak.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com