|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wil je ook niet hoor. Of mag je alleen zien als je lid bent, of een donatie geeft On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zillah verkoopt haar lichaam voor ZM. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Nah, gaat al te ver vind ik. Niet leden zouden bv geen nieuwe topics kunnen opstarten. mvg wk10 |
|
Aan zulke opofferingsgezindheid kan Bridget Maasland nog een puntje zuigen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee dat niet. Ik probeer juist onder die kalender uit te komen. Was sarcasme On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmmzz, krijgt idee voor nieuw topic. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb al 1 lid...en das nog een lul ook.. het gaat er echt puur om om Paul te ondersteunen..niet om vreet en zuippartijen te betalen voor moddereters en redactieleden..ook geen salarissen.. als het niet op vrijwillige basis kan dan kunnen we beter afwachten totdat zm weer wegvalt en maar hopen wanneer zm weer online komt...Paul contact me en dan maak ik serieus een donatie over... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ook vandaag vind ik dat een slecht plan. |
|
+1 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Yup, want dat is de levensaders van ZM |
|
quote:geen salaris Dude, neem niet alles even serieus ... kosten voor Zm bestaan zover ik weet uit server/hosting en portokosten .. als die gedekt zijn, vette schijt! |
|
Hij had zeker honger.. |
|
Tja ... |
|
quote: Damn hee! Dus eh als ik het goed begrijp wil jij een donatie doen en vervolgens de boel overnemen.. Wie ben jij om van alles te gaan bepalen, behalve degene die een paar euro wil doneren in ruil voor een sociaal leven via het internet. Gebruik toch de mail man! |
|
LOL denk toch dat Paul daar het laatste woord in heeft. |
|
quote: Mag het toch hopen van wel ja Anders van die leuke leden gedeeltes met wel 4 leden enzo. Zou je net zo goed msn kunnen gaan gebruiken, netmeeting dingetje ofzo edit: alhoewel msn nu ook offline ligt haha [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-12-2005 20:35] |
|
Hehe, typisch hollands, "ik heb betaald dus heb ik wat te zeggen" |
|
En ik heb toch de grootste lid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik stel voor dat ik alles overneem. Donaties kunnen overgemaakt worden op rekening: 489773389 Raymond de Waard te Maarssen. |
|
quote: Foto? |
|
Jenje een week in een glazen huis zonder eten om geld in te zamelen? Hoeveel actieve leden zijn er eigenlijk op ZM? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Het, allochtoon |
|
quote: Ja en dan verplicht uitzenden op zware metalen in het gedeelte waar de leden kunnen posten die niet betaald hebben.. ongecensureerd Dan betaal ik zeker wel hoor! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-12-2005 20:59] |
|
quote: En je vervolgens beter te gaan voelen dan de niet-betalers. Maar dat is niet typisch Hollands, meer gewoon een menselijk iets. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |